На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
134 100.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Мова тендерної пропозиції – українська. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Офіційні документи, видані органом іноземної держави повинні бути легалізовані у встановленому в Україні порядку, або засвідчені шляхом проставлення апостилю, з додаванням завіреного у встановленому порядку перекладу цих документів на українську мову. Якщо документ не потребує легалізації/апостилюванню згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною, що видала документ, потрібно надати довідку (в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника-нерезидента або учасника об’єднання учасників, з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію) між Україною та країною, що видала документ Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-15-007765-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 листопада, 17:00 |
Дата останніх змін | 29 листопада, 15:26 |
Очікувана вартість закупівлі | 134 100.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 26 листопада, 11:50 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 670.50 UAH з ПДВ |
---|
Картриджі лазерні21 штука Адреса поставки: 49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Вулиця Воскресенська будинок 24 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку |
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЛІОЛ УКРАЇНА» (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною , поданої під час проведення процедури закупівлі 30120000-6 – Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі лазерні)за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації та про відхилення тендерної пропозиції Учасника. 2. Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-11-15-007765-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 (зазначається у разі, якщо подано дві і більше тендерних пропозицій) Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація містить такі вимоги: Додаток 5 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Технічна Специфікація до закупівлі 30120000-6 – Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку(Картриджі лазерні) № з/п Назва предмету закупівлі Технічні характеристики Рік випуску Гарантія, міс Оди-ниця вимі-ру Кіль- кість 1. Картридж Canon 057H Black Тип друку: Лазерний Вид: Оригінальний Колір: Black Сумісність з пристроями бренду: Canon 2022-2024 12 шт 15 2. Картридж Canon 725 Black Бренд: Canon Тип друку: Лазерний Вид: Оригінальний Колір: Black 2022-2024 12 шт 6 У разі наявності в предметі закупівлі (технічній специфікації), технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки: Учасник у складі тендерної пропозиції надав такі документи: -учасник долучив до тендерної пропозиції порівняльну таблицю відповідності запропонованого Учасником товару предмету закупівлі вимогам і характеристикам,що вимагаються Замовником згідно додатку 2 до тендерної документації в якій зазначив що пропонує товар який суперечить вимогам тендерної документації,а саме:Учасник пропонує картридж для Canon 057H.HP CF259- зазначивши що це сумісний аналог та картридж для Canon 725,HP CE285A-зазначивши що це сумісний аналог. Замовник в технічній специфікації(Додаток 5) зазначив що вид картриджів:оригінальний. В тендерній документації Замовник зазначив: У разі наявності в предметі закупівлі (технічній специфікації), технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Еквівалент– це щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати. Отже, коли ідеться про еквівалент, усі характеристики повинні співпадати, товар за всіма характеристиками повинен бути ідентичним. Аналог (згідно з визначенням, наведеним в Академічному тлумачному словнику) — те, у чому виявляється схожість, подібність до іншого предмета або явища. Отже, два вищенаведені запропоновані картриджі аналогічні, оскільки вони не збігаються за всіма характеристиками та є тільки подібними й певною мірою схожими на картридж Canon 057H Black та Canon 725 Black, а тому є аналогічними. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЛІОЛ УКРАЇНА» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки, встановлені зазначеною нормою. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЛІОЛ УКРАЇНА». 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЛІОЛ УКРАЇНА» в електронній системі закупівель.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Аномально низька ціна
Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЛІОЛ УКРАЇНА» (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною , поданої під час проведення процедури закупівлі 30120000-6 – Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі лазерні)за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації та про відхилення тендерної пропозиції Учасника. 2. Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-11-15-007765-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 (зазначається у разі, якщо подано дві і більше тендерних пропозицій) Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація містить такі вимоги: Додаток 5 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Технічна Специфікація до закупівлі 30120000-6 – Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку(Картриджі лазерні) № з/п Назва предмету закупівлі Технічні характеристики Рік випуску Гарантія, міс Оди-ниця вимі-ру Кіль- кість 1. Картридж Canon 057H Black Тип друку: Лазерний Вид: Оригінальний Колір: Black Сумісність з пристроями бренду: Canon 2022-2024 12 шт 15 2. Картридж Canon 725 Black Бренд: Canon Тип друку: Лазерний Вид: Оригінальний Колір: Black 2022-2024 12 шт 6 У разі наявності в предметі закупівлі (технічній специфікації), технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки: Учасник у складі тендерної пропозиції надав такі документи: -учасник долучив до тендерної пропозиції порівняльну таблицю відповідності запропонованого Учасником товару предмету закупівлі вимогам і характеристикам,що вимагаються Замовником згідно додатку 2 до тендерної документації в якій зазначив що пропонує товар який суперечить вимогам тендерної документації,а саме:Учасник пропонує картридж для Canon 057H.HP CF259- зазначивши що це сумісний аналог та картридж для Canon 725,HP CE285A-зазначивши що це сумісний аналог. Замовник в технічній специфікації(Додаток 5) зазначив що вид картриджів:оригінальний. В тендерній документації Замовник зазначив: У разі наявності в предметі закупівлі (технічній специфікації), технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Еквівалент– це щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати. Отже, коли ідеться про еквівалент, усі характеристики повинні співпадати, товар за всіма характеристиками повинен бути ідентичним. Аналог (згідно з визначенням, наведеним в Академічному тлумачному словнику) — те, у чому виявляється схожість, подібність до іншого предмета або явища. Отже, два вищенаведені запропоновані картриджі аналогічні, оскільки вони не збігаються за всіма характеристиками та є тільки подібними й певною мірою схожими на картридж Canon 057H Black та Canon 725 Black, а тому є аналогічними. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЛІОЛ УКРАЇНА» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки, встановлені зазначеною нормою. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЛІОЛ УКРАЇНА». 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЛІОЛ УКРАЇНА» в електронній системі закупівель.
Час публікації: 2024-11-26 11:50:05
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-28 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Код ЄДРПОУ | 44661105 |
---|---|
Поштова адреса | 47740, Україна, Тернопільська область, Тернопільський район, смт Великі Бірки, вулиця Балея, будинок № 2Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Юлія Довніч |
Телефон | +380963054007 |
Ел. пошта | dovnich.julia@es-te.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 39720797 |
---|---|
Поштова адреса | 37300, Україна, Полтавська область, Миргородський р-н, місто Гадяч, вул.Кіндратенка, будинок 25, корпус А, кімната 14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Віктор Кондратенко |
Телефон | +380992904966 |
Ел. пошта | kvabud@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-28 09:47:19
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-29 09:47:19
Опис
Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "КВА" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі 30120000-6 – Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі лазерні)за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-11-15-007765-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: - згідно додатку 2 до тендерної документації п.1 в інформації про досвід про виконання аналогічного договору не зазначив адресу Замовника-фізичної особи підприємця Шведа Дмитра Романовича -в складі тендерної пропозиції відсутнє рішення про призначення керівника (або виписка/витяг з протоколу або інший розпорядчий документ органу підприємства/установи/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення – за наявності та необхідності такого); 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно додатку 2 тендерної документації : ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ 1. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає наступні документи: 1. Інформація про досвід виконання аналогічного договору Таблиця 1 № п/п Замовник, місцезнаходження, № телефону, код ЄДРПОУ Предмет договору Сума договору Примітки 1 2 3 4 5 Керівник (або уповноважена особа) учасника __ _____________ П.І.Б. (підпис, печатка) Згідно додатку 4 до тендерної документації: ПЕРЕЛІК ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН НАДАТИ УЧАСНИК У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ: 1) Документи, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи учасника підписувати тендерну пропозицію (документи тендерної пропозиції) за предметом закупівлі: - рішення про призначення керівника (або виписка/витяг з протоколу або інший розпорядчий документ органу підприємства/установи/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення – за наявності та необхідності такого); - наказ на призначення керівника. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: -Учаснику ТОВ «КВА» - згідно додатку 2 до тендерної документації в інформації про досвід про виконання аналогічного договору зазначити адресу Замовника-фізичної особи підприємця Шведа Дмитра Романовича-надати оновлену довідку. -додати до складу тендерної пропозиції рішення про призначення керівника (або виписка/витяг з протоколу або інший розпорядчий документ органу підприємства/установи/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення – за наявності та необхідності такого); Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «КВА» щодо Закупівлі 30120000-6 – Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі лазерні). 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44319152 |
---|---|
Поштова адреса | 09701, Україна, Київська область, Богуслав, Острів, 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Анна Михайліченко |
Телефон | +380930874636 |
Ел. пошта | tender@asanara.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 24095427 |
---|---|
Поштова адреса | 01010, Україна, м. Київ, вул. Івана Мазепи, будинок 4/6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Єрмолович Олеся Сергіївна |
Телефон | 380503889817 |
Ел. пошта | Tender@vm.ua |
---
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45065141 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, Київська область, Київ, Україна, 04053, місто Київ, вул.Січових Стрільців, будинок 77, кімната 702 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Яна Ліщинська |
Телефон | 380978314144 |
Ел. пошта | besttechnopostach@ukr.net |
Оплата здійснюється Покупцем не пізніше 10 (десяти) робочих днів з дня постачання товару, у національній валюті України шляхом безготівкового переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Зобов’язання Покупця по оплаті вважаються виконаними з дати списання грошових коштів з поточного рахунку Покупця. Покупець не відповідає за можливу затримку зарахування грошових коштів обслуговуючим банком Постачальника
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25843931 |
Поштова адреса | 49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Вулиця Воскресенська будинок 24 |
Ім'я |
Клейман Ганна Анатоліївна |
Телефон | 380567913774 |
Ел. пошта | svizinska.ha@restoration.gov.ua |