На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
195 816.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-15-007883-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 27 листопада, 15:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 195 816.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 25 листопада, 15:19 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 979.08 UAH з ПДВ |
---|
Ланч-бокс на 2 відділення з кришкою39800 штука Адреса поставки: 11601, Україна, Житомирська область, Коростенський р-н., м. Малин, вул. Паркова, 4 Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39221130-7, Контейнери для харчових продуктів |
Ложка столова (одноразова)39800 штука Адреса поставки: 11601, Україна, Житомирська область, Коростенський р-н., м. Малин, вул. Паркова, 4 Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39222110-8, Столові прибори і тарілки одноразового використання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 25551379 |
---|---|
Поштова адреса | 79019, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Хмельницького Б., будинок 119а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Тендерний відділ |
Телефон | 380676710411 |
Ел. пошта | romus.poligraf5@gmail.com |
не залучається
Час публікації: 2024-11-26 11:10:00
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-27 11:10:00
Опис
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, встановлено, що надана учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки даних товарів (файл «*довідка працівники.pdf») містить розбіжності в зазначенні найменування посад працівників Товариства Бабіш Оксани Степанівни та Новосада Ореста Васильовича з записами, що містяться у трудових книжках вищезазначених працівників (Бабіш О.С. - найменування посади згідно довідки «менеджер з продажу», найменування посади згідно запису в трудовій книжці «менеджер»; Новосад О.В. - найменування посади згідно довідки «начальник виробництва», найменування посади згідно запису в трудовій книжці «заступник директора з виробничих питань»). 1.2. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження вимоги тендерної документації, встановлено, що учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, не надано рішення засновників про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпунктом 1.2.1 пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації даної закупівлі встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою, зазначеною у Таблиці 1. 2.2. Підпунктом 4.8 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації даної закупівлі встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, для учасників, організаційно-правова форма яких ТОВ чи ТДВ – у складі тендерної пропозиції - рішення засновників про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Виправлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що міститиме достовірну інформацію відносно найменувань посад працівників, зазначених у п.п.3,4 довідки. 3.2. Рішення засновників про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (у разі, якщо вартість майна, що є предметом такого правочину, не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, надати документи, що визначають вартість чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40304886 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ОЛЕСЯ ГОНЧАРА, будинок 14/26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Лідія . |
Телефон | +380672947878 |
Ел. пошта | tender_40304886@ukr.net |
Розрахунки за даним Договором проводяться шляхом 100% оплати вартості товару, зазначеного в специфікації до цього Договору, протягом 10 банківських днів з моменту підписання видаткової накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 33071141 |
Поштова адреса | 11601, Україна, Житомирська область, місто Малин(пн), пл.Соборна, будинок 6А |
Ім'я |
Герасименко Дмитро Володимирович |
Телефон | +380931257432 |
Ел. пошта | cahana@ukr.net |