На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 789 560.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється на очікувану вартість відповідно до потреби закладу на 2024 рік відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», розпорядження Кабінету Міністрів України від 22.10.2024 № 1030-р «Про розподіл субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на створення мережі спеціалізованих служб підтримки осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі, у 2024 році» та Постанови КМУ "Про затвердження Порядку та умов надання у 2024 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на створення мережі спеціалізованих служб підтримки осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі" від 30.05.2024р.№ 616.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-15-013070-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 листопада, 10:00 |
Дата останніх змін | 25 листопада, 15:58 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 789 560.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 8 947.80 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Автомобіль (мінівен, позашляховик) для мобільної бригади соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі (із пристосуваннями для перевезення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення)1 штука Адреса поставки: 78203, Україна, Івано-Франківська область, місто Коломия, вул. М. Драгоманова, 3 в Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34114300-2, Транспортні засоби служб соціальної допомоги |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32077336 |
---|---|
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Галицька 80а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Кравець Ольга |
Телефон | 380977732317 |
Ел. пошта | o.kravets@alliance-group.if.ua |
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Остаточний розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акту приймання Товару за місцем поставки, за умов відсутності будь-яких зауважень до Товару з боку Замовника. У випадку недотримання Постачальником вимог, щодо якості, що передбачені (вказати відповідні пункти Договору) цього Договору, Постачальник зобов’язується повернути попередню оплату за цим Договором у термін до 5 (п’яти) банківських днів після отримання від Замовника відповідної претензії.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Єдиний центр надання реабілітаційних та соціальних послуг міста Коломиї |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 33093799 |
Поштова адреса | 78203, Україна, Івано-Франківська область, м. Коломия, Вул. Ярослава Пстрака, 2 В |
Ім'я |
Олена Буджак |
Телефон | +380958310778 |
Ел. пошта | olenabudzhak@ukr.net |