На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
260 000.00 UAH
Замовник
Департамент з питань цивільного захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-15-014119-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 листопада, 12:30 |
Дата останніх змін | 29 листопада, 10:43 |
Очікувана вартість закупівлі | 260 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 600.00 UAH з ПДВ |
---|
Інтерактивна панель 86"1 штука Адреса поставки: 69035, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, проспект Соборний, будинок 180-А Строк: до 25.12.2024 15:51 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 32320000-2, Телевізійне й аудіовізуальне обладнання |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Відхилити пропозицію учасника відкритих торгів (з особливостями) ФОП Кузнєцова Вікторія Сергіївна поданої на участь у закупівлі згідно з предметом закупівлі Інтерактивна панель 86" (ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання) за № UA-2024-11-15-014119-a, з таких підстав: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; (абз.5 п.44 Особливостей).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Відхилити пропозицію учасника відкритих торгів (з особливостями) ФОП Кузнєцова Вікторія Сергіївна поданої на участь у закупівлі згідно з предметом закупівлі Інтерактивна панель 86" (ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання) за № UA-2024-11-15-014119-a, з таких підстав: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; (абз.5 п.44 Особливостей).
Код ЄДРПОУ | 3825010365 |
---|---|
Поштова адреса | 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан Соборний, буд. 7/1, кв. 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Вікторія Сергіївна |
Телефон | +380631354989 |
Ел. пошта | danilenko.fop@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-27 10:36:59
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-28 10:36:59
Опис
1. Учасником ФОП Кузнєцова Вікторія Сергіївна К» (далі - Учасник) на підтвердження відповідності пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації (далі - ТД) не надано “Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій”. На підтвердження відповідності надати Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій зокрема зазначити назви транспортних засобів (у разі наявності) згідно свідоцтв про їх реєстрацію, зазначити наявність (у разі наявності) приміщень, а також зазначити в довідці назви, номери (у разі наявності) документів, які підтверджують право власності та зазначити форму власності власності щодо кожного зазначеного в довідці найменування. 2. Учасник на підтвердження відповідності пункту 2 Додатку 1 ТД надав довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у якій виявлені невідповідності підпункту ** пункту 2 Додатку 1 ТД. На підтвердження відповідності надати Довідку, складена у довільній формі, що містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у довідці обов’язково зазначити: організацію з якою укладеного договір, найменування послуги/товар, № та дату договору, суму договору, контакту особу за договором(зазначити посаду та ПІБ) та її телефон для зв’язку. 3. Учасник на підтвердження відповідності пункту 20 Додатку 5 ТД не надано Довідку. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: на підтвердження відповідності вищезазначениму пункті надати Інформацію про наявність запропонованого товару з підтвердженим ступенем локалізації на поточний рік в переліку товарів, до яких застосовується ступінь локалізації або у разі ненадання документу (сертифікату, декларації тощо) про походження товару з країни, з якою Україна уклала відповідні міжнародні угоди чи міжнародні договори, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України чи гарантійного листа, який підтверджує, що у випадку укладення договору про закупівлю, учасник надасть замовнику документ (сертифікат, декларацію тощо) про походження товару із зазначенням локалізації, або лист-роз’яснення згідно пункту 19 Додатку 5 ТД.
Оплата за договором здійснюється на підставі виставленого рахунку Постачальника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати поставки товару, та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної, шляхом перерахування на поточний рахунок Постачальника 100% вартості товару, що переданий згідно видаткової накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент з питань цивільного захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14373165 |
Поштова адреса | 69035, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, проспект Соборний, будинок 180-А |
Ім'я |
Щербина Сергій Юрійович ( ) |
Телефон | +380506523373 |
Ел. пошта | sherbinaseyu@gmail.com |