На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника. Поставка та передача товарів Замовнику здійснюється на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010 року) за адресою: Черкаська область, Черкаський район, с. Хутори ___________. До кожної партії товару, що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику видаткові накладні (не менше двох примірників Замовнику), рахунки-фактури (один примірник Замовнику), завірені уповноваженою особою (особами) Постачальника, а також надає декларацію виробника, документи що підтверджують якість товару відповідно до п. 2.1 розділу ІІ цього договору. Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається накладна Постачальника.
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-15-014442-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 54 665.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 20 листопада, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 20 листопада, 00:00 |
Лист г/к, 3.0 мм, 1250x2500, сталь 3ПС/3СП/S2351500 кілограм Адреса поставки: Україна, Черкаська область, Хутори Строк: до 05.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 14620000-3, Сплави Профіль: Лист г/к, 3.0 мм, 1250x2500, сталь 3ПС/3СП/S235 |
|
Марка матеріалу | ст 3ПС, ст 3ПС/СП, S235, ст 3СП |
---|---|
Товщина | 3 - 3, мм |
Ширина | 1250 - 1250, мм |
Довжина | 2500 - 2500, мм |
Відповідність стандарту | ДСТУ EN 10025, ДСТУ 8540 |
Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається накладна Постачальника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина 1551 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 45144484 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Насирова Олена Юріївна |
Телефон | 380472316548 |
Ел. пошта | AMazhara@dpsu.gov.ua |