На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-15-014886-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 29 листопада, 10:20 |
Очікувана вартість закупівлі | 163 564.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 25 листопада, 15:21 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 635.64 UAH без ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Комплекс для рихтування кузову (Рихтувальний стапель (стенд) пересувний та комплект для редагування кузова гідравлічний 10т.)1 комплект Адреса поставки: 67701, Україна, Одеська область, місто Білгород-Дністровський, вулиця Миколаївська, 52 Строк: до 22.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42631000-8, Верстати для завершальної обробки металів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42504525 |
---|---|
Поштова адреса | 03127, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЛОМОНОСОВА, будинок 27 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Вікторія Чубко |
Телефон | +380997883717 |
Ел. пошта | vika_chubko2106@ukr.net |
Час публікації: 2024-11-26 12:41:41
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-27 12:41:41
Опис
Повідомлення Учаснику ТОВ "ВЕЛЛ КРАФТ" з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі UA-2024-11-15-014886-a у складі тендерної пропозиції. Учасником ТОВ "ВЕЛЛ КРАФТ" з метою участі в закупівлі UA-2024-11-15-014886-a було надано тендерну пропозицію. 1. Відповідно до вимоги п. 1.1.1. Додатку № 1 « Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації від Учасника було встановлено наступну вимогу: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). При розгляді тендерної пропозиції Замовником було встановлено, що у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ВЕЛЛ КРАФТ" відсутня довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 2. Відповідно до вимоги п. 1.2.4. Додатку № 1 « Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації від Учасника було встановлено, що Учасником у складі тендерної пропозиції надається «Довідка з обслуговуючого банку/або територіального органу Державної казначейської служби України учасника процедури закупівлі (оригінал або завірена копія) про відкриття банківського рахунку (IBAN). Відомості про банківський рахунок повинні бути актуальними на дату подання тендерної пропозиції (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців).» При розгляді тендерної пропозиції Замовником було встановлено, що у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ВЕЛЛ КРАФТ" відсутня довідка з обслуговуючого банку/або територіального органу Державної казначейської служби України учасника процедури закупівлі (оригінал або завірена копія) про відкриття банківського рахунку (IBAN) 3. Відповідно до вимоги п. 1.2.7. Додатку № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації від Учасника було встановлено, що Учасником у складі тендерної пропозиції надається «В довільній формі довідка, яка містить інформацію про те, що до учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не знаходяться під санкціями або їхні активи передані АРМА» При розгляді тендерної пропозиції Замовником було встановлено, що у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ВЕЛЛ КРАФТ" відсутня довідка яка містить інформацію про те, що до учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не знаходяться під санкціями або їхні активи передані АРМА (зокрема в жодній із наданих Учасником довідок в складі тендерної пропозиції не зазначено, що активи Учасника та його кінцевого бенефіцеарного власника передані/не передані АРМА). 4. Відповідно до вимоги п. 1.2.11. Додатку № 1 « Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації від Учасника було встановлено, що Учасником у складі тендерної пропозиції надається «…гарантійний лист, яким гарантує, що при поставці товару ним будуть надані наступні документи: - Документ, що підтверджує гарантійний термін експлуатації із зазначенням гарантійного терміну не менше 12 місяців (наприклад, але не виключно, гарантійний талон). У гарантійному листі має бути вказано конкретний вид документа, що буде надано під час поставки товару на підтвердження гарантійних зобов’язань; - Копію сертифікату якості або відповідності товару або іншого документа, що підтверджує якість товару(або окремих його складових); - Паспорт товару та/або інструкцію з експлуатації товару (або окремих його складових), складені українською мовою» При розгляді тендерної пропозиції Замовником було встановлено, що у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ВЕЛЛ КРАФТ" відсутній вказаний гарантійний лист. Відповідно до п. 43 Постанови КМУ № 1178 Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Вбачається, що виправлення зазначених невідповідності не призведе до зміни предмета закупівлі, його якісних, технічних параметрів, найменування, марки, моделі, тощо. Таким чином, з метою дотримання вимог чинного законодавства, вимог тендерної документації та на виправлення зазначених невідповідностей Учасник протягом 24 годин шляхом завантаження в електронну систему закупівель має надати наступні документи: 1. Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; 2. Довідку з обслуговуючого банку/або територіального органу Державної казначейської служби України учасника процедури закупівлі (оригінал або завірена копія) про відкриття банківського рахунку (IBAN); 3. В довільній формі довідка, яка містить інформацію про те, що до учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не знаходяться під санкціями або їхні активи передані АРМА; 4. Гарантійний лист, яким гарантує, що при поставці товару ним будуть надані наступні документи: - документ, що підтверджує гарантійний термін експлуатації із зазначенням гарантійного терміну не менше 12 місяців (наприклад, але не виключно, гарантійний талон). У гарантійному листі має бути вказано конкретний вид документа, що буде надано під час поставки товару на підтвердження гарантійних зобов’язань; - копію сертифікату якості або відповідності товару або іншого документа, що підтверджує якість товару(або окремих його складових); - паспорт товару та/або інструкцію з експлуатації товару (або окремих його складових), складені українською мовою. Замовник звертає увагу, що при складані гарантійного листа Учасник має зазначати ЯКИЙ САМЕ документ буде надано ним при поставці товару на підтвердження гарантійного терміну експлуатації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39803574 |
---|---|
Поштова адреса | 61058, Україна, Харківська область, Харків, вул.Клочківська, будинок 99-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Роман Федоренко |
Телефон | +380969399772 |
Ел. пошта | launch.ukraine@gmail.com |
Розрахунки за прийнятий Товар належної якості та кількості проводяться шляхом оплати Покупцем після пред’явлення Постачальником рахунку – фактури (2 примірники) (далі – рахунок) протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати постачання, за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Покупця за даним кодом видатків, а також дозволяється здійснювати оплату за фактично поставлені партії Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина A3955 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 07954406 |
Поштова адреса | 67701, Україна, Одеська область, м. Білгород-Дністровський, вул. Миколаївська, 52 |
Ім'я |
Юлія Пінська |
Телефон | +380960322910 |
Ел. пошта | zakupivli_a3955@post.mil.gov.ua |