На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
51 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця. Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). Якість Товару повинна відповідати умовам якості на цей вид продукції згідно нормативних документів (ТУ, ГСТУ, СОУ, ISO, ТУ, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» .На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. Крупа повинна відповідати вимогам ГОСТ/ДСТУ (ТУ), виготовлятись згідно з рецептурами та технологічними інструкціями, із додержанням санітарних правил для підприємств харчоконцентратної промисловості, чинних в Україні, іншим вимогам законодавства в сфері обігу харчових продуктів та державним стандартам (ГОСТ), діючим на території України до цієї категорії товарів. Технічні, якісні характеристики Товару повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства. Товар не повинен містити генетично модифікованих організмів, шкідливих та токсичних речовин. Кожна парія Товару повинна супроводжуватись документом, який підтверджує його походження, свіжість, якість та безпечність. Документи, що супроводжують Товар, повинні містити чітку інформацію про дату виготовлення та термін реалізації Товару. Претензії щодо якості отриманого (поставленого) Товару приймаються Учасником-переможцем протягом терміну реалізації даного Товару, встановленого нормативними документами, за умови дотримання Замовником правил його зберігання. Товар не повинен мати дефектів товарного вигляду та повинен бути упакований Учасником-переможцем таким чином, щоб виключати псування або нищення його на період поставки. Замовник має право відмовитися від прийняття Товару, який не відповідає за якістю умовам Договору. Товар неналежної якості, Товар в якому виявлені дефекти або недоліки, підлягає поверненню Учаснику-переможцю. Учасник-переможець зобов'язаний замінити Товар неналежної якості на якісний Товар та усунути виявлені дефекти, недоліки у строк не більш 1 (одного ) календарного дня з дня виявлення недоліків, дефектів або отримання неякісного Товару. Усі витрати, пов'язані із заміною, усуненням дефектів або недоліків Товару, несе Учасник-переможець. Термін придатності Товару до споживання на період поставки повинен становити не менше ніж 80 % від загального терміну придатності споживання. Замовник залишає за собою право не приймати Товар у разі якщо: • Товар має дефекти товарного вигляду; • термін придатності Товару не відповідає умовам Договору; • Товар не придатний до споживання (за зовнішнім виглядом, запахом, смаком, консистенцією); • на Товар немає документів, які в повній мірі підтверджують якість та безпечність продукції (вказується ґатунок, категорія, дата виготовлення, термін реалізації, умови зберігання тощо); • інформація про Товар не позначена на пакувальній тарі. • з порушенням в оформленні супроводжувальних документів (товарно-транспортна накладна, посвідчення про якість, декларація виробника); • - недоброякісне; • - забруднене, пошкоджене гризунами та шкідниками: • - із зміненим кольором, запахом несвіжості (кислим, затхлим, гнилим), плісняви, цвілі, з позеленінням; • - Товар має постачатися за заявками закладів (Заявки подаються за допомогою інтерактивного способу зв’язку (електронна пошта) та або телефонного зв’язку не більше 48 годин до моменту поставки) на адресу кожного навчального закладу замовника протягом 2024 року , залишковий термін зберігання отриманого продукту має бути не менше 80% від загального. . Поставка товару партіями на підставі заяви замовника відповідно до ГРАФІКУ ПОСТАВОК (!!!) (додаток 1 до Договору).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43776463 |
---|---|
Поштова адреса | 77111, Україна, Івано-Франківська область, Бурштин, Україна, 77111, Івано-Франківська обл., місто Бурштин(з), вул.Калуська, будинок 6-і |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | оксана іваськів |
Телефон | 380951870804 |
Ел. пошта | shchedryy.korovay@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-15-015017-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 51 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 20 листопада, 17:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 22 листопада, 11:05 |
Крупа гречана ядриця, ґатунок перший300 кілограм Адреса поставки: 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт Богородчани, вул.Шевченка, будинок 53 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15610000-7, Продукція борошномельно-круп'яної промисловості Профіль: Крупа пшенична Артек, ДСТУ 7699 |
|
Вид | ядриця |
---|---|
Ґатунок | перший |
Обробка парою | Так |
Відповідність ДСТУ 7697 | Так |
Рис круглозернистий, шліфований, сорт перший300 кілограм Адреса поставки: 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт Богородчани, вул.Шевченка, будинок 53 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15610000-7, Продукція борошномельно-круп'яної промисловості Профіль: Крупа пшенична Артек, ДСТУ 7699 |
|
Вид | шліфований |
---|---|
Сорт | перший |
Тип | круглозернистий |
Відповідність ГОСТ 6292 | Так |
Борошно пшеничне, сорт вищий, ГСТУ 46.004300 кілограм Адреса поставки: 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт Богородчани, вул.Шевченка, будинок 53 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15610000-7, Продукція борошномельно-круп'яної промисловості Профіль: Крупа пшенична Артек, ДСТУ 7699 |
|
Сорт | вищий |
---|---|
Відповідність ГСТУ 46.004 | Так |
Крупа пшоняна, шліфована, сорт вищий100 кілограм Адреса поставки: 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт Богородчани, вул.Шевченка, будинок 53 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15610000-7, Продукція борошномельно-круп'яної промисловості Профіль: Крупа пшенична Артек, ДСТУ 7699 |
|
Крупа шліфована | Так |
---|---|
Сорт | вищий |
Пластівці вівсяні Геркулес150 кілограм Адреса поставки: 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт Богородчани, вул.Шевченка, будинок 53 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15610000-7, Продукція борошномельно-круп'яної промисловості Профіль: Крупа пшенична Артек, ДСТУ 7699 |
|
Вид | геркулес |
---|
Крупа ячна №1100 кілограм Адреса поставки: 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт Богородчани, вул.Шевченка, будинок 53 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15610000-7, Продукція борошномельно-круп'яної промисловості Профіль: Крупа пшенична Артек, ДСТУ 7699 |
|
Номер | 1 |
---|---|
Характеристики не суперечать ДСТУ 7700 | Так |
Крупа перлова №1100 кілограм Адреса поставки: 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт Богородчани, вул.Шевченка, будинок 53 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15610000-7, Продукція борошномельно-круп'яної промисловості Профіль: Крупа пшенична Артек, ДСТУ 7699 |
|
Номер | 1 |
---|---|
Характеристики не суперечать ДСТУ 7700 | Так |
Крупа кукурудзяна, шліфована, №1150 кілограм Адреса поставки: 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт Богородчани, вул.Шевченка, будинок 53 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15610000-7, Продукція борошномельно-круп'яної промисловості Профіль: Крупа пшенична Артек, ДСТУ 7699 |
|
Вид | шліфована |
---|---|
Номер | 1 |
Містить глютен | Так |
Крупа пшенична Артек, ДСТУ 7699100 кілограм Адреса поставки: 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт Богородчани, вул.Шевченка, будинок 53 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15610000-7, Продукція борошномельно-круп'яної промисловості Профіль: Крупа пшенична Артек, ДСТУ 7699 |
|
Вид | артек |
---|---|
Відповідність ДСТУ 7699 | Так |
Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Постачальником належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця). Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником оригіналу видаткової накладної або акта про прийняття-передання на оплату чи його неналежного оформлення. Усі платіжні документи за цим Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44152919 |
Поштова адреса | 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт Богородчани, вул.Шевченка, будинок 53 |
Ім'я |
Дронів Оксана Василівна |
Телефон | 380979035067 |
Ел. пошта | bogoosvita@ukr.net |