На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
380 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
30 листопада, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 30 листопада, 00:00
Опис
Після оголошення процедури закупівлі виявлено, що порушено вимоги законодавства щодо змісту тендерної документації, а саме відсутність переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 4 до тендерної документації) та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі (Додаток 5 до тендерної документації).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-15-015623-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 листопада, 16:57 |
Дата останніх змін | 30 листопада, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 380 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 900.00 UAH з ПДВ |
---|
Портативна зарядна станція, номінальною потужністю 2400 Вт5 штука Адреса поставки: 43026, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Кравчука 22-в Строк: до 19.12.2024 16:57 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31680000-6, Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Тип оплати:
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 13358826 |
Поштова адреса | 43027, Україна, Волинська область, місто Луцьк, Київський майдан, 6 |
Ім'я |
Савчук Роман Миколайович ( ) |
Телефон | +380977981641 |
Ел. пошта | publ@vl.pfu.gov.ua |