На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
347 508.89 UAH
Замовник
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9951Лот 1. Печиво з фруктовою начинкою
206 538.89 UAH
140 970.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми : - Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки Замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; - Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; - Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. А також враховувати, що в Україні Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг: - громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); - юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; - юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі – активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламська Республіка Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; - замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, із змінами
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-15-015988-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 листопада, 18:00 |
Дата останніх змін | 15 листопада, 17:34 |
Очікувана вартість закупівлі | 206 538.89 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 1 032.69 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 25 листопада, 14:45 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Печиво з фруктовою начинкою2065.8 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15821200-1, Солодке печиво |
Умови оплати |
поставка товаруОплата проводиться в національній валюті України на розрахункові рахунки Постачальника. Платником та одержувачем Товару є Замовник – військова частина 9951. Підставою для здійснення оплати вважається підписана видаткова накладна Постачальника. Розрахунок за поставлений товар проводиться по факту поставки товару Замовнику, шляхом оплати Замовником поставленого йому Товару та надання Постачальником наступних документів: - видаткова накладна; - декларації виробника, протокол випробувань (якісне посвідчення чи посвідчення про якість) та/або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Своєчасно та в повному обсязі проводиться оплата за отриманий від Постачальника Товар, згідно видаткової накладної, протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання Товару на склад Замовника. Умови оплати Договору (порядок здійснення розрахунків): оплата по факту поставки. Фінансування здійснюється за кошти Державного бюджету України. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового не проведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 10 робочих днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 140 970.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 704.85 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 25 листопада, 15:00 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Вафлі1500 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15820000-2, Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів |
Умови оплати |
поставка товаруОплата проводиться в національній валюті України на розрахункові рахунки Постачальника. Платником та одержувачем Товару є Замовник – військова частина 9951. Підставою для здійснення оплати вважається підписана видаткова накладна Постачальника. Розрахунок за поставлений товар проводиться по факту поставки товару Замовнику, шляхом оплати Замовником поставленого йому Товару та надання Постачальником наступних документів: - видаткова накладна; - декларації виробника, протокол випробувань (якісне посвідчення чи посвідчення про якість) та/або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Своєчасно та в повному обсязі проводиться оплата за отриманий від Постачальника Товар, згідно видаткової накладної, протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання Товару на склад Замовника. Умови оплати Договору (порядок здійснення розрахунків): оплата по факту поставки. Фінансування здійснюється за кошти Державного бюджету України. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового не проведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 10 робочих днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Назва організації | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9951 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321742 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Бугайов Ярослав Юрійович |
Телефон | 380674594087 |
Ел. пошта | YBugayov@dpsu.gov.ua |