На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: 4.2. Розрахунок за Товар здійснюється Замовником на підставі належним чином оформлених рахунків та видаткових накладних Постачальника впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Товару. 4.3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється впродовж 20 (двадцяти) банківських днів з моменту надходження коштів, передбачених на дану закупівлю, на рахунок Замовника. 5.1. Постачальник здійснює поставку та передачу Товару Замовнику за заявкою Замовника. Поставка здійснюється впродовж 3 трьох (трьох) робочих днів з моменту надходження заявки Замовника до 1 грудня 2024 року за кінцевим місцем призначення Харківська область. Конкретна адреса місць поставки товару зазначається в заявці, яка подається в письмовому вигляді або на електронну пошту Постачальника __________________________. Перехід права власності на Товар відбувається в момент підписання Сторонами видаткової накладної.
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-16-000546-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 110 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 20 листопада, 09:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 20 листопада, 09:00 |
Часник свіжий, вищого товарного сорту, ДСТУ 32331000 кілограм Адреса поставки: Україна, Харківська область Строк: до 01.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи Профіль: Часник свіжий, вищого товарного сорту, ДСТУ 3233 |
|
Товарний сорт | вищий |
---|---|
Розмір цибулин за поперечним діаметром | не менше 40 мм |
Відповідність ДСТУ 3233 | Так |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина 9937 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321726 |
Поштова адреса | 87521, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Гагаріна, 150 а |
Ім'я |
Шавалюк Любомир Романович |
Телефон | 380663660480 |
Ел. пошта | 1prukz_tender@dpsu.gov.ua |