На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
357 417.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-16-000648-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 листопада, 10:00 |
Дата останніх змін | 29 листопада, 11:38 |
Очікувана вартість закупівлі | 357 417.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 787.09 UAH з ПДВ |
---|
Апарат рентгенівський дентальний портативний цифровий1 комплект Адреса поставки: 61003, Україна, Харківська область, м. Харків, ХХХХХХХ (на підставі п.27 Особливостей, з метою забезпечення безпеки під час воєнного стану повна фактична адреса Замовника прихована ) Строк: до 25.12.2024 18:45 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33110000-4, Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини Код НК 024:2023: 33109, Система стоматологічна рентгенівська інтраоральна пересувна цифрова |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 38406011 |
---|---|
Поштова адреса | 01001, Україна, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Михайлівська, будинок 24 В |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Власенко Тетяна Євгенівна |
Телефон | +380444675366 |
Ел. пошта | tender@medholding.com.ua |
Час публікації: 2024-11-28 18:07:02
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-29 18:07:02
Опис
Під час розгляду пропозиції учасника, відповідно до статті 29 Закону(положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються), відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм п. 43 Особливостей та ст.26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: - Учасник у складі тендерної пропозиції надав документи не виконавши вимогу Замовника, зазначену у пп.3 п. 4 Додатку 6 (перелік документів , що подаються учасником тендеру ) та п.3 Загальних вимог Додатку 1(технічні вимоги), а саме, у гарантійному листі (вих.№2011-28 від 20.11.2024) зазначена неповна інформація на підтвердження вимоги в частині здійснення саме кваліфікованими працівниками (інженер), які мають відповідні знання та навички проведення інсталяції та пуску обладнання, гарантійне та сервісне обслуговування товару; - Учасник у складі тендерної пропозиції надав на вимогу Замовника, зазначену у пп.6 п. 4 Додатку 6 (перелік документів , що подаються учасником тендеру ) та п.6 Загальних вимог Додатку 1(технічні вимоги) –«лист щодо надання документів при поставці товару»(вих.№2011-31 від 20.11.2024), у якому не зазначено найменування(назва) запропонованого товару до якого буде надано при поставці один з документів згідно вимог технічного регламенту, що є неповною інформацією у листі стосовно гарантії надання зазначених документів; - Учасник у складі тендерної пропозиції надав документи на вимогу Замовника, зазначену у п. 30 Додатку 6 (перелік документів , що подаються учасником тендеру ) та п.1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: «……Документи тендерної пропозиції(довідки, листи, інформація та ін.), які надані не у формі електронного документа (без КЕП/ УЕП на документі), що готуються безпосередньо учасником, повинні містити вихідний номер та дату складання, подаються на фірмовому бланку учасника (за наявності) …….», але при розгляді даної пропозиції, враховуючи попередній розгляд пропозиції учасника ТОВ «Медхолдінг» за ідентифікатором закупівлі: UA-2024-11-16-000712-a, було виявлено що зміст, вихідний номер та дата складання довідок та листів (від 20.11.2024 за №№ 2011-03, 2011-04, 2011-13, 2011-18, 2011-19, 2011-20, 2011-21, 2011-24, 2011-27, 2011-28, 2011-29, 2011-30, 2011-31, 2011-34), з інформацією що вимагалась Замовником, у двох закупівлях повністю співпадають. А тому не зрозуміло щодо якого предмету закупівлі зазначені вище довідки та листи є підтверджуючими документами на виконання вимог Замовника. Враховуючи вищезазначене, для усунення зазначених невідповідностей Учаснику –ТОВ «Медхолдінг», необхідно надати у строк, визначений Особливостями: -надати документ з інформацією, що підтверджують вимоги Замовника у пп.3 п. 4 Додатку 6 (перелік документів , що подаються учасником тендеру ) та п.3 Загальних вимог Додатку 1(технічні вимоги); - надати документ з уточнюючою інформацію щодо якого товару буде надано при поставці один з документів, зазначених у вимогах Замовника пп.6 п. 4 Додатку 6 (перелік документів , що подаються учасником тендеру ) та п.6 Загальних вимог Додатку 1(технічні вимоги); - надати перелічені довідки, листи із зазначенням інформації стосовно якого предмету закупівлі/ідентифікатора закупівлі є підтверджуючими документами на виконання вимог Замовника у складі тендерної пропозиції.
Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем за фактом поставки Товару у розмірі 100% в термін протягом 7 (семи) робочих днів з моменту поставки на підставі видаткової накладної (оформлених належним чином: посада, підпис, ПІБ/ПІ, печатка (у разі її використання), тощо)) на оплату товару. Джерело фінансування: власні кошти( кошти статутного капіталу) ;категорія Замовника: відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ: підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 ч.1 ст.2(юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів);Фактична адреса: м. Дніпро, Дніпропетровська обл. (з метою забезпечення безпеки під час воєнного стану повна фактична адреса прихована); Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУБІЖАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01983683 |
Поштова адреса | 93009, Україна, Луганська область, місто Рубіжне, вул. Студентська, 19 |
Ім'я |
Федоркова Інесса ( ) |
Телефон | +380508203220 |
Ел. пошта | tender.rcml@ukr.net |