На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
150 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Запит (ціни) пропозицій
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту надання письмової рознарядки ЗАМОВНИКОМ. Термін придатності ТОВАРУ на момент поставки ОТРИМУВАЧУ– не менше 80 % (вісімдесят відсотків) від загального терміну придатності визначеного виробником, та при умові його зберігання відповідно до встановлених чинним законодавством норм та правил. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ЗАМОВНИКОМ: - на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної за умови реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п.5.4. Договору. (Умова зазначається, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). - на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п.5.4. Договору. (Умова зазначається, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2237322513 |
---|---|
Поштова адреса | 61070, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ ЧКАЛОВА, БУДИНОК 32-А, КВАРТИРА 89 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Болберкін Олег Володимирович |
Телефон | 380506895342 |
Ел. пошта | bolberkin_oleg@meta.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45129126 |
---|---|
Поштова адреса | 50005, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул.Криворіжсталі, будинок 3/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Москаленко Костянтин |
Телефон | 380963855488 |
Ел. пошта | mkttov23@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2976708275 |
---|---|
Поштова адреса | 61175, Україна, Харківська область, місто Харків, шосе Салтівське, будинок 264Г, квартира 51 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Лянной |
Телефон | +380509515272 |
Ел. пошта | lyannoy@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3017606891 |
---|---|
Поштова адреса | 40011, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Новомістенська, буд. 27, кв. 22 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Рухленко |
Телефон | +380957815733 |
Ел. пошта | sergiy.rukhlenko.82@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-18-001141-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 150 000.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 21 листопада, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 21 листопада, 00:00 |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 92213000 кілограм Адреса поставки: Україна, Харківська область, Харків, Харківська клінічна лікарня на залізничному транспорті №1 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля Профіль: Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 |
|
Термін збирання | пізня |
---|---|
Клас | перший |
Відповідність ДСТУ 9221 | Так |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 92213000 кілограм Адреса поставки: Україна, Харківська область, Харків, Харківська клінічна лікарня на залізничному транспорті №2 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля Профіль: Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 |
|
Термін збирання | пізня |
---|---|
Клас | перший |
Відповідність ДСТУ 9221 | Так |
плата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ЗАМОВНИКОМ: - на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної за умови реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п.5.4. Договору. (Умова зазначається, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). - на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п.5.4. Договору. (Умова зазначається, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ′Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081352 |
Поштова адреса | Україна, Київська область, Київ |
Ім'я |
Деркач Роман Іванович |
Телефон | 0444069178 |
Ел. пошта | derkach.r.i@uz.gov.ua |