На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 704 842.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Бензин А-95 для службових автомобілів та Дизельне паливо для службових автомобілів та генераторів
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-18-001979-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 28 листопада, 16:42 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 704 842.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 8 524.21 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Бензин А-95 (талони/скретч-картки)23350 літр Адреса поставки: 21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Праведників світу, 19 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09130000-9, Нафта і дистиляти |
Дизельне паливо (талони/скретч-картки), для автомобілів4000 літр Адреса поставки: 21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Праведників світу, 19 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09130000-9, Нафта і дистиляти |
Дизельне паливо (талони/скретч-картки), для генераторів4000 літр Адреса поставки: 21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Праведників світу, 19 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09130000-9, Нафта і дистиляти |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 44838860 |
---|---|
Поштова адреса | 82660, Україна, Львівська область, Стрийський район, селище міського типу Славсько, вулиця Франка Івана, будинок 14 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тендерний В.Н 4578 Відділ продажу 3 |
Телефон | +0322907040 |
Ел. пошта | okkotendersale3@gng.com.ua |
Час публікації: 2024-11-28 09:26:11
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-29 09:26:11
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Додатком 4 до тендерної документації «Перелік документів, що має надати учасник», п. 10, передбачено надання «Інформації Учасника про те, що він здійснює свою діяльність у відповідності до установчих документів». Учасник інформацію про те, що він здійснює свою діяльність у відповідності до установчих документів, не надав. 2. Додатком 4 до тендерної документації «Перелік документів, що має надати учасник», п. 11, передбачено надання «Довідки Учасника в довільній формі про те, що Учасник не є особою, пов’язаною з державою-агресором, стосовно якої встановлено мораторій (заборону) на виконання, у тому числі в примусовому порядку, грошових та інших зобов’язань (відповідно до постанови КМУ «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 №187)». Учасник зазначену довідку не надав. 3. Додатком 4 до тендерної документації «Перелік документів, що має надати учасник», п. 15, передбачено надання «Довідку з повним переліком АЗС/АЗК учасника на території м.Вінниця та Вінницькій області (власних та партнерських), з якими укладено договори про обслуговування талонів (скрейтч-карток) без посередників із зазначенням їх назви, адреси, режиму роботи, з підтвердженням наявності бензину А-95 та дизельного палива». Учасник зазначену довідку надав, але не надав підтвердження наявності бензину А-95 та дизельного палива на вказаних ним АЗС/АЗК. 4. Додатком 4 до тендерної документації «Перелік документів, що має надати учасник», п. 17, передбачено надання «Гарантійних листів від власників АЗС/АЗК, вказаних у поданому переліку, щодо підтвердження чинності наявних договорів про співпрацю в частині відпуску товару на мережі АЗС/АЗК за талонами (скрейтч-картками) учасника на момент розкриття тендерної пропозиції та гарантування заправки автотранспорту Замовника протягом строку дії талонів (скрейтч-карток) учасника». Учасник зазначених гарантійних листів не надав. 5. Додатком 4 до тендерної документації «Перелік документів, що має надати учасник», п. 20, передбачено надання «Копії ліцензій на роздрібну торгівлю на АЗС/АЗК, зазначених Учасником у тендерній пропозиції». Учасник копій ліцензій на роздрібну торгівлю на АЗС/АЗК, зазначених Учасником у тендерній пропозиції, не надав. Пропонуємо усунути невідповідності, а саме: додати зазначені вище документи (інформації, довідки). Відповідно до частини 9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», пункту 43 Особливостей, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Розрахунки за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 10 (Десяти) банківських днів з дня отримання рахунку та видаткової накладної на поставку Товару, за наявності бюджетного фінансування
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40310643 |
Поштова адреса | 21036, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Праведників світу, будинок 19 |
Ім'я |
Сергій Шевцов |
Телефон | +380951211909 |
Ел. пошта | vinoblderzhprodspozhyvsluzhba1@gmail.com |