На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
17 850.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Запит (ціни) пропозицій
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: «ДК 021:2015:15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (CPV) ((какао) (вміст какао-масла не менше 10% ,пакування 100 грам, ДСТУ 4391, пакування виробника з відповідним маркуванням. Ціна на товар встановлена в національній валюті України. В ціну включаються всі затрати учасника, пов’язані з виконанням Договору, в т. ч. витрати на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів). У ціну товару повинно входити упаковка, розфасовка. Оплата за поставлений товар Замовником здійснюється протягом 7 (сім) банківських днів після підписання накладних. Замовник не несе відповідальності за затримку фінансування договору, яка виникає за наявності відповідного бюджетного фінансування, що виникає не з його вини. Постачання товару відбувається відповідно до заявок Замовника партіями: від 5-ох упаковок, і повинна відповідати вимогам державних стандартів, а також іншій нормативно-технічній документації. Продукти харчування постачаються за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність та якість. Термін придатності запропонованого товару на момент поставки повинен бути не менше 80% від загального терміну його реалізації. Забороняється завозити недоброякісний товар. На недоброякісний товар складається акт і такий товар повертається Постачальнику. Постачальник зобов’язаний замінити товар в продовж 2-х годин від моменту виявлення. Забороняється завозити без наявності супровідних документів щодо якості та безпеки, а також маркування, передбаченого чинним законодавством, продукція не приймається. Поставка здійснюється транспортом Постачальника. Автотранспорт повинен мати санітарний паспорт/довідку про проходження санітарної обробки чинний на весь період дії договору. Водій автотранспорту, а також особи, що супроводжують продукти, повинні мати медичні книжки. Поставка товару здійснюється в день зазначений в замовленні Замовника в період з 9.00 до 13.00 год. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками Постачальника та за рахунок Постачальника. Споживча та транспортна тара повинна мати маркування відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Поставка товару: до 31.12.2024 року або до повного виконання договірних зобов’язань. Замовник, за погодженням з Постачальником , може зменшувати кількість товару та суму договору в залежності від реальної потреби по товару. Місце поставки визначено у Додатку 1 до договору. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 15840000-8.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44934365 |
---|---|
Поштова адреса | 79026, Україна, Львівська область, Львів, вул.Янева В., будинок 27, квартира 14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ЛПП |
Телефон | 380684817841 |
Ел. пошта | lviv_prodpostach@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-18-002833-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 17 850.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 21 листопада, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 21 листопада, 00:00 |
Какао-порошок30 кілограм Адреса поставки: 79005, Україна, Львівська область, Львів, вул. Зелена, будинок 10 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15840000-8, Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби Профіль: Какао-порошок |
|
Відповідність ДСТУ 4391 | Так |
---|---|
Масова частка жиру (какао масла) | 5 - 30, % |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Львівський державний музичний ліцей імені С.Крушельницької |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02214231 |
Поштова адреса | 79005, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. ЗЕЛЕНА, будинок 10 |
Ім'я |
Оксана Бабій |
Телефон | +380322762411 |
Ел. пошта | bedronka1991@ukr.net |