На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
23 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Період оскаржень до 30 листопада, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
Після оголошення процедури закупівлі виявлено, що порушено вимоги законодавства щодо змісту тендерної документації, а саме відсутність переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 4 до тендерної документації) та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі (Додаток 5 до тендерної документації). Таким чином, під час проведення процедури закупівлі замовником виявлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, опис яких наведено вище, а також ймовірне порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що може призвести до притягнення уповноваженої особи до адміністративної відповідальності. Усунути ці порушення неможливо, що обґрунтовано вище.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-18-004165-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 24 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 листопада, 11:25 |
Дата останніх змін | 19 листопада, 13:10 |
Очікувана вартість закупівлі | 23 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 115.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 28 листопада, 12:15 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Сканер книжковий1 штука Адреса поставки: 43026, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Кравчука 22-в Строк: до 19.12.2024 11:25 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Тип оплати:
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 13358826 |
Поштова адреса | 43027, Україна, Волинська область, місто Луцьк, Київський майдан, 6 |
Ім'я |
Савчук Роман Миколайович ( ) |
Телефон | +380977981641 |
Ел. пошта | publ@vl.pfu.gov.ua |