На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
211 918.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: неприйняття до розгляду
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-18-004656-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 листопада, 10:00 |
Дата останніх змін | 27 листопада, 15:33 |
Очікувана вартість закупівлі | 211 918.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 27 листопада, 15:33 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 119.18 UAH з ПДВ |
---|
Силікагель КСКГ1300 кілограм Адреса поставки: 69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, склад ПАТ «Запоріжжяобленерго» (адреса складу визначається покупцем у заявці на поставку Товару) Строк: до 31.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24311460-9, Діоксид кремнію |
Силікагель індикаторний25 кілограм Адреса поставки: 69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, склад ПАТ «Запоріжжяобленерго» (адреса складу визначається покупцем у заявці на поставку Товару) Строк: до 31.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24311460-9, Діоксид кремнію |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 40109519 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Лепеха Олександр |
Телефон | 380981881161 |
Ел. пошта | UTEKTRADING@I.UA |
Субпідрядник відсутній
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 36817432 |
---|---|
Поштова адреса | 61002, Україна, Харківська область, Харків, вул.Гіршмана,16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сердюк Ігор Віталійович |
Телефон | +380577156111 |
Ел. пошта | ukrpaint@gmail.com |
*Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, «Покупець» здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів після підписання «Покупцем» видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) «Постачальника» на поставку товару. Після укладення Договору за письмовим зверненням «Постачальника» можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку «Постачальника» протягом 15 календарних днів з дати отримання рахунка «Покупцем», за умови фінансової можливості «Покупця». Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається «Покупцем» в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати «Постачальник» зобов’язаний виконати зобов’язання з поставки товару (партії товару) в строк та на умовах, передбачених цим Договором. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: «Покупець» здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів після підписання «Покупцем» видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) «Постачальника» на поставку товару. Після укладення Договору за письмовим зверненням «Постачальника» можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку «Постачальника» протягом 15 календарних днів з дати отримання рахунка «Покупцем», за умови фінансової можливості «Покупця». Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається «Покупцем» в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати «Постачальник» зобов’язаний виконати зобов’язання з поставки товару (партії товару) в строк та на умовах, передбачених цим Договором.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00130926 |
Поштова адреса | 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14 |
Ім'я |
Дятченко Ганна Олександрівна |
Телефон | 380501005404 |
Ел. пошта | A.Djatchenko@zoe.com.ua |