На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
92 000.00 UAH
Замовник
Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Харківській, Полтавській та Сумській областях (філія ГСЦ МВС)
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-18-008923-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 29 листопада, 15:27 |
Очікувана вартість закупівлі | 92 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 26 листопада, 11:36 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 460.00 UAH з ПДВ |
---|
Моноблоки4 штука Адреса поставки: 37950, Україна, Полтавська область, Полтавський район, c. Розсошенці, вул. Кремнчуцька, буд. 2В Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30213300-8, Настільні комп’ютери |
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Код ЄДРПОУ | 30256061 |
---|---|
Поштова адреса | 08130, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, село Петропавлівська Борщагівка, ВУЛИЦЯ АВІАТОРІВ, будинок 62 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Сьомкін |
Телефон | +380672342640,+380445619835 |
Ел. пошта | sales@diawest.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 40733799 |
---|---|
Поштова адреса | 02095, Україна, Київська область, Київ, КНЯЖИЙ ЗАТОН, буд.16-А, офіс 99 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Данилюк Анастасія |
Телефон | 380930670104 |
Ел. пошта | danilyuk.a@artline.ua |
Час публікації: 2024-11-29 14:10:36
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-30 14:10:36
Опис
Додаток № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» у п. 1.1. розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», містить вимогу: «Заповнена довідка, складену за нижченаведеною примірною формою (таблиця 1.1.), за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю). *Під аналогічними (аналогічним) за предметом закупівлі договорами (договором) слід розуміти виконані договори (договір), за умовами яких (якого) було поставлено товар за кодом ДК 021:2015-30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина). **Заповнюється у разі наявності.» Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «26_[25-11-2024 18.00.40]5. ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ», який не відповідає вищевказаним вимогам, оскільки не містить інформацій про номер та дату укладання договору, назву предмету договору, відсутня інформація по батькові щодо керівників/осіб уповноважених на підписання договорів, отже даний документ складений не за формою Таблиці 1.1. Також Учасником, на підтвердження даної вимоги, надано документи: «20_[25-11-2024 18.00.40]5. 149531», «22_[25-11-2024 18.00.40]5. Аналогчний договір_ 29.05.2023-АРМ+відгук + ДУ», «28_[25-11-2024 18.00.40]5. Договір + вн + відгук ЦНАП», «30_[25-11-2024 18.00.40]5. Договір КНП Новомосковська центральна міська лікарня +ВН+відгук», «25_[25-11-2024 18.00.40]5», «Департамент патрульної поліції №878 від 28.11.2023» розгляд даних документів не є інформативним за відсутності вищевказаної інфотмації, яка має надаватись у вигляді довідки, складеної за примірною формою (таблиця 1.1.). Учасник має повторно надати коректну інформацію щодо наявності аналогічного/их договору/ів складену за формою Таблиця 1.1. згідно вимог п. 1.1. розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
Оплата Товару здійснюється безготівковим розрахунком протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту фактичної передачі Товару у власність Покупцеві, що підтверджується підписанням Сторонами накладної на Товар.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Харківській, Полтавській та Сумській областях (філія ГСЦ МВС) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 45329727 |
Поштова адреса | 61013, Україна, Харківська область, Харків, вул. Шевченка, буд. 26 |
Ім'я |
Воробйова Яна |
Телефон | 380955104155 |
Ел. пошта | rschsc16@gmail.com |