На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
500 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-18-013898-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 28 листопада, 21:14 |
Очікувана вартість закупівлі | 500 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 500.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 15 000.00 UAH |
Дитячий новорічний подарунок за кодом ДК 021:2015 – 15840000-8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби2500 штука Адреса поставки: 07801, Україна, Київська область, Бородянська територіальна громада, за адресами піднаглядних установ, що зазначені в договорі Строк: до 04.12.2024 16:25 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15840000-8, Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3222112933 |
---|---|
Поштова адреса | 02091, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ІЛЛІЧА, будинок 4/6, квартира 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Колесник |
Телефон | +380977858595 |
Ел. пошта | dddrepin88@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-27 16:00:25
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-28 16:00:25
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Згідно частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару: «Дитячий новорічний подарунок за кодом ДК 021:2015 – 15840000-8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (нова редакція)», затвердженої рішенням уповноваженої особи Бадічко Ю.В (протокол №21/11/24-001 від 21 листопада 2024 р.) (далі - Тендерна документація) встановлено, що учасники надають тендерну пропозицію, згідно з Додатком 2 до тендерної документації; Додатком 2 до Тендерної документації встановлено застереження, що учасник подає тендерну пропозицію на фірмовому бланку та не повинен відступати від змісту даної форми. Згідно частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації та пунктами 2 та 11 частини 1 Додатка №6 до Тендерної документації встановлено, що учасники в складі тендерної пропозиції надають інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно вимог встановлених в даній тендерній документації та Додатку №3 тендерної документації; Абзацом 2 частини 3.6 розділу ІІІ Тендерної документації та пунктом 6 частини 1 Додатка №6 до Тендерної документації встановлено, що на підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам учасник надає документи передбачені у Додатку №1 та Додатку №3 до Тендерної документації. Згідно останнього абзацу Додатка №3 до Тендерної документації встановлено, що учасники надають перелік та опис вмісту подарунку, а також вигляд упаковки у складі пропозиції. Частиною 1.4. розділу І Тендерної документації встановлено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) становить до 04 грудня 2024 року. Частини 3.2 розділу ІІІ Тендерної документації та пунктом 3 частини 1 Додатка №6 до Тендерної документації встановлено, що строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції, тобто не менше 180 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозицій. Частиною 3.1. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання; Частиною 3.1. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено наступне: - У кожному випадку неподання (неможливості подання) будь-якого із зазначених документів Учасник зобов’язаний надати лист-пояснення з наведенням обґрунтованих причин про неможливість надання відповідного документа (інформації) із зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти. Підпунктом 1.1. пункту 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації та пунктом 4 частини 1 Додатка №6 до Тендерної документації встановлено, що учасники підтверджують кваліфікаційний критерій щодо наявності фінансової спроможності виконання умов договору про закупівлю: а) Учасник надає передбачену Податковим кодексом України, а також Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» річну фінансову звітність за попередній звітній період, а саме: попередній календарний рік, зокрема: баланс (звіт про фінансовий стан); звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід); звіт про рух грошових коштів, податкову декларацію. Звітність повинна бути підписаною власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчена нею із застосуванням електронного підпису. Фінансова звітність повинна бути надана за останній звітній період із відміткою органу статистики або сканованою квитанцію про отримання. У випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. б) Довідки з установ про відкриті розрахункові рахунки та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, з датою не раніше дати оголошення даної закупівлі. Пунктом 3 Додатка №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники надають копію Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; Пунктом 6 Додатка №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники надають документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника процедури закупівлі та документи, що підтверджують повноваження на право підписання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства (копія рішення засновників (учасників), наказ про призначення керівника, або довіреність чи доручення видане на уповноважену особу чи інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів по даній закупівлі пропозиції та копію паспорту, ідентифікаційного коду уповноваженої особи на право підпису документів пропозиції. Останнім абзацом частини 5.2. розділу VI Тендерної документації та пунктом 7 частини 1 Додатка №6 до Тендерної документації встановлено, що у разі, якщо в документації встановлена вимога щодо надання документа, який є багатосторінковим, учасник подає у складі пропозиції такий документ у повному обсязі, за виключенням випадків, коли в документації встановлено вимогу щодо подання конкретних сторінок такого документа. Пунктом 8 Додатка №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники надають лист-гарантію, що у випадку визнання переможцем учасник зобов’язується підписати договір не пізніше ніж 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Пунктом 9 Додатка №1 до Тендерної документації та пунктом 8 частини 1 Додатка №6 до Тендерної документації встановлено, що учасники надають Проект договору, підготовленого у відповідності з Додатком №4 тендерної документації, який повинен бути заповнений стороною договору - учасником, підписаний уповноваженою особою учасника. Проект договору та погодження з істотними умовами цього договору повинен бути розміщений учасником разом/у складі пропозиції на веб-порталі уповноваженого органу. Частиною 6.3. розділу VI Тендерної документації встановлено, що проект договору викладений у Додатку №4 до тендерної документації, який повинен бути заповнений учасником та поданий в складі тендерної пропозиції. В Додатку №4 до Тендерної документації встановлено в Примітці наступне: у разі згоди з Проєктом договору, учасник торгів підписує даний документ і скріплює печаткою (за наявності). Учасник не повинен відступати від даної форми документу. В Додатку №3 до Тендерної документації встановлено в Примітці наступне: * У разі надання еквівалентів заявленого предмету закупівлі Учасник повинен подати ПОРІВНЯЛЬНУ ТАБЛИЦЮ технічних характеристик запропонованого ним та заявленого Замовником предмета закупівлі. До тендерної пропозиції Учасник повинен надати малюнок/фото новорічного подарунку, що пропонується Учасником та перелік солодощів, що входять до складу подарунку з найменуванням переліку цукерок, їх кількість та найменування виробника, а також має бути зазначено вага новорічного подарунку. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ -ПІДПРИЄМЦЯ КОЛЕСНИКА СЕРГІЯ СЕРГІЙОВИЧА #3222112933 (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару: «Дитячий новорічний подарунок за кодом ДК 021:2015 – 15840000-8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби», ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-18-013898-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Учасник надав заповнену не за формою «Тендерна пропозиція» згідно із Додатком №2 до тендерної документації, оскільки форма не містить повної інформації щодо ПОВНОЇ інформації щодо ПОВНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ДО ЮРИДИЧНОЇ АДРЕСИ УЧАСНИКА, а саме: юридична адреса не містить всі реквізити (місцезнаходження, згідно витягу/виписки з єдиного державного реєстру юридичних осiб, фiзичних осiб-пiдприємцiв та громадських формувань, а саме: не зазначено телефону, що не відповідає вимогам встановленим в самій формі тендерної пропозиції (Вимога: * реквізити (місцезнаходження, згідно виписки з єдиного державного реєстру юридичних осiб, фiзичних осiб-пiдприємцiв та громадських формувань; телефон, факс, електронна адреса), а також не зазначено в таблиці інформацію щодо ціна за одиницю (з урахуванням ПДВ/без ПДВ), гри., що визначена станом на яку дату «____ на_______ «___»__202_ р.. та відповідно не відповідає застереженню встановленому в даному додатку №2 до Тендерної документації за яким встановлено, що Учасник не повинен відступати від змісту даної форми Учасник надав тендерну пропозицію, за формою згідно із Додатком №2 до тендерної документації, яка не містить інформації в пункті 5 форми щодо строку поставки товару, який встановлений в частині 1.4. розділу І Тендерної документації, яким встановлено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт становить до 04 грудня 2024 року. Учасник не надав річну фінансову звітність за попередній звітній період, а саме: попередній календарний рік, зокрема: баланс (звіт про фінансовий стан) та звіт про фінансовий результат, які повинні бути підписані власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчені нею із застосуванням електронного підпису та не надав квитанцію про їх подання, що не відповідає пункту а) підпункту 1.1. пункту 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації. Учасник не надав фінансову звітність за останній звітній період (9 місяців 2024 року чи за травень/червень 2024 рік), яка повинна бути підписана власноручно уповноваженою особою учасника та бути засвідчено нею із застосуванням електронного підпису та не надав квитанцію про їх подання, що не відповідає пункту а) підпункту 1.1. пункту 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації. Учасник не надав лист-пояснення з наведенням обґрунтованих причин про неможливість надання відповідного документа (інформації) із зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти, у кожному випадку неподання (неможливості подання) будь-якого із зазначених документів, що вимагався Тендерною документацією. Учасник не надав довідки про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, з датою не раніше дати оголошення даної закупівлі, що не відповідає пункту б) підпункту 1.1. пункту 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації. Учасник надав Додаток №3 тендерної документації, що не відповідає додатку №3 Тендерної документації, оскільки в даному додатку змінена інформація щодо назви закупівлі, та не заповнена кількість подарунків по закладам. Учасник не надав у складі тендерної пропозиції фото вигляду упаковки. Учасник надав лист гарантію про те, що строк дії забезпечення пропозиції становитиме не менше 90 днів, що не відповідає вимогам Тендерної документації, якою встановлено, що строк дії забезпечення пропозиції становитиме не менше строку дії тендерної пропозиції, тобто не менше 180 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозицій. Учасник надав проект договору, який не відповідає Додатку №4 до Тендерної документації, оскільки не містить всіх заповнених додатків до Договору. Учасник надав паспорт уповноваженої особи на підписання, який не містить всіх сторінок. Учасник не надав погодження з істотними умовами договору, що викладений в Додатком №4 до тендерної документації, що не відповідає пункту 9 Додатка №1 до Тендерної документації. Учасник не надав лист-гарантію, що у випадку визнання переможцем учасник зобов’язується підписати договір не пізніше ніж 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Учасник не надав копію Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Учасник не надав порівняльну таблицю технічних характеристик запропонованого ним та заявленого Замовником предмета закупівлі. Учасник не надав фото новорічного подарунку, що пропонується Учасником. Учасник не надав інформації про те, що тендерна пропозиція подається НЕ об'єднанням учасників, та надавати документ про створення такого об'єднання не потрібно, що не відповідає вимогам встановленим в частині 3.1. розділу ІІІ Тендерної документації. Згідно частини 44 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно завантажити виправлені документи та документи, які були не подані в складі тендерної пропозиції або були надані та по яким встановлені невідповідності, шляхом завантаження в електронну систему оновлених документів протягом 24 годин.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти Бородянської селищної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43078651 |
Поштова адреса | 07801, Україна, Київська область, селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна 226 |
Ім'я |
Бадічко Юлія Василівна (Pavlovska Oksana ) |
Телефон | +380457751241 |
Ел. пошта | osvitabsr@ukr.net |