На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
24 000.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство Вінницької обласної Ради "Клінічний Центр інфекційних хвороб"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Термін придатності товару на момент поставки повинен складати не менше 75% від терміну придатності визначеного виробником. Постачання товару Замовнику здійснюється транспортом та за рахунок Постачальника. Пов’язані з цим витрати не повинні включатись в ціну товару. Час постачання товару узгоджується за домовленістю сторін, але постачання має бути не пізніше 14 години дня. При цьому доставка товару здійснюється Постачальником до дверей аптеки (складу) Замовника. Оплата за договором здійснюється Замовником в національній валюті-гривнях шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично поставлений товар по кожному видатковому документу на товар (видатковій накладній) протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати одержання товару
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-18-014976-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 24 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 21 листопада, 09:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 18 листопада, 16:59 |
Йогексол, розчин для ін'єкцій, 350 мг/мл, по 100 мл20 штука Адреса поставки: 23222, Україна, Вінницька область, с. Березина, Каштанова, 5 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33690000-3, Лікарські засоби різні Профіль: Йогексол, розчин для ін'єкцій, 350 мг/мл, по 100 мл Код INN/МОЗ МНН: iohexol, Iohexol Профіль: Йогексол, розчин для ін'єкцій, 350 мг/мл, по 100 мл |
|
Об'єм | 100 |
---|---|
Доза діючої речовини | 350 мг/мл |
Форма випуску | Розчин для ін'єкцій |
Класифікація згідно АТХ | V08AB02 |
Класифікація згідно МНН | Iohexol |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство Вінницької обласної Ради "Клінічний Центр інфекційних хвороб" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26285843 |
Поштова адреса | 23222, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, селище Березина, вул. Каштанова, будинок 5 |
Ім'я |
Ольга Гаврилюк |
Телефон | +380432566405 |
Ел. пошта | aids.center.vin@ukr.net |