На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
313 554.35 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: 1. Умови оплати: по факту поставки кожної партії Товару протягом 30 календарних днів. 2. Вимоги до товару: Товар є неушкодженим. Товар, який постачається є новим, не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання не порушені. Товар (упаковка) містить інформацію відповідно до стандартів виробника, яка надає змогу: ідентифікувати Товар, його походження, дату виробництва. 3. Вимоги до тари та упаковки: Тара (упаковка) забезпечує повну цілісність Товару при транспортуванні усіма видами транспорту. Вартість тари (упаковки) включено в загальну вартість (ціну) товару. Тара (упаковка) – незворотна. 4. Вимоги до транспортування: транспортування таким видом транспорту, що відповідає правилам перевезення, умовам навантаження та кріплення вантажів, що діють для певного виду транспорту, із забезпеченням захисту виробів від пошкодження та атмосферних впливів, цілісності пакування та якості виробів. При транспортуванні та зберіганні виробів прийняті заходи для захисту їх від механічних пошкоджень, дії атмосферних опадів та теплової дії (прилади опалювання, пряме сонячне проміння). Транспортування та зберігання виробів згідно з інструкцією виробника. 5. Рік виготовлення товару: не більше 12 місяців на дату поставки. Терміни та умови зберігання Товару не порушені 6. Строк поставки Товару: протягом 30 календарних днів з дати підписання Договору. 7. Гарантійний строк (термін) на товар становить ___________ місяців з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень) (не менше 12 місяців з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень). 8. Перелік документів, що надаються при постачанні кожної партії Товару: - Документ що підтверджує якість на Товар, що поставляється, в разі якщо такий передбачений виробником на даний тип продукції запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості та/або інструкцію з експлуатацією тощо). - . Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ДСЕЕ), якщо такий передбачений на даний вид продукції. 9. Умови поставки (ІНКОТЕРМС - 2020р.): DDP склади вантажоотримувачів.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-19-001446-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 313 554.35 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 22 листопада, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 19 листопада, 09:36 |
Крісла офісні, пластикові, тканина/сітка, з підлокітниками, хрестовина з роликами, 590/670 мм.199 штука Адреса поставки: Україна Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них Профіль: Крісла офісні, пластикові, тканина/сітка, з підлокітниками, хрестовина з роликами, 590/670 мм. |
|
Матеріал оббивки сидіння | тканина |
---|---|
Матеріал оббивки спинки | сітка |
Основа | хрестовина з роликами |
Основний матеріал корпусу | пластик |
Регулювання висоти сидіння | Так |
Наявність підлокітників | Так |
Регулювання висоти спинки | |
Гойдання | Так |
Висота сидіння у верхньому положенні | 590, мм |
Висота спинки у верхньому положенні | 670, мм |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРНАФТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00135390 |
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, пров. Несторівський, 3-5 |
Ім'я |
Дмитро Ковальчук |
Телефон | +380442938595 |
Ел. пошта | dmytro.kovalchuk@ukrnafta.com |