На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
17 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Поставка товару здійснюється на адресу Замовника: Волинська область, м. Луцьк, до 10.12.2024 року. Доказом передачі товару у власність Замовника є підписані уповноваженими представниками Сторін видаткові накладні, оформлені належним чином. Датою поставки товару Постачальником, вважається дата яка зазначена у видатковій накладній. Приймання Товару Замовником здійснюється за кількістю та якістю згідно накладних. Замовник виставляє претензії Постачальнику по кількості та якості керуючись відповідними нормативно – правовими актами України. 3.4. Навантаження, розвантаження та доставка товару до місця призначення, здійснюються Постачальником за власний рахунок з врахуванням інших витрат, податків та обов’язкових платежів, що підлягають сплаті.
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-19-003368-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 17 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 22 листопада, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 22 листопада, 00:00 |
БФП струменевий, кольоровий, A4, 33 ст./хв., СБПЧ, Wi-Fi2 штука Адреса поставки: 43023, Україна, Волинська область, місто Луцьк, вул. Карпенка-Карого, 3 Строк: до 10.12.2024 10:39 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання Профіль: БФП струменевий, кольоровий, A4, 33 ст./хв., СБПЧ, Wi-Fi |
|
Бренд | CANON, EPSON |
---|---|
Технологія друку | струменева |
Тип друку | кольоровий |
Максимальний формат паперу | A4 |
Максимальний об'єм друку, сторінок на місяць | 1000 - 1000 |
Швидкість друку, стор./хв. | 33 - 33 |
Iнтерфейс мережевого підключення | немає |
Iнтерфейс підключення USB | Так |
Wi-Fi | Так |
Автоматичний двосторонній друк | |
Система безперервної подачі чорнила (СБПЧ) | Так |
Ємність лотку для подачі паперу | 30 - 30, арк |
Ємність касети | 100 - 100, арк |
Тип сканера | планшетний |
Місткість АПД | , арк |
Друк з мобільних пристроїв | |
Друк із USB-накопичувача | |
Панель керування | |
Факс | |
Додаткові картриджі | до 0, шт |
Гарантійний термін | 12 - 36, міс |
Розрахунки здійснюються у відповідності з частиною 1 статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником після підписання видаткової накладної. Розрахунок за отриманий Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування у безготівковій формі, в гривнях, грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 7 банківських днів з моменту підписання видаткової накладної. Фінансування здійснюється згідно бюджетного призначення. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за товар здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційних рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Поставка товару здійснюється на адресу Замовника: Волинська область, м. Луцьк, до 10.12.2024 року. Доказом передачі товару у власність Замовника є підписані уповноваженими представниками Сторін видаткові накладні, оформлені належним чином. Датою поставки товару Постачальником, вважається дата яка зазначена у видатковій накладній. Приймання Товару Замовником здійснюється за кількістю та якістю згідно накладних. Замовник виставляє претензії Постачальнику по кількості та якості керуючись відповідними нормативно – правовими актами України. 3.4. Навантаження, розвантаження та доставка товару до місця призначення, здійснюються Постачальником за власний рахунок з врахуванням інших витрат, податків та обов’язкових платежів, що підлягають сплаті.
Тип оплати:
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина 1141 Національної гвардії України |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14323416 |
Поштова адреса | Україна, Волинська область, місто Луцьк |
Ім'я |
Довгун Олександр Миколайович ( ) |
Телефон | +380332281276 |
Ел. пошта | ngu1141@ukr.net |