На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
70 200.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Постачальник самостійно та за свій рахунок проводить доставку товару до місця поставки спеціальним транспортом, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування швидкопсувних вантажів, продуктів харчування та забезпечує зберігання і якість товару під час транспортування та розвантаження товару. Строк поставки товару: з моменту укладання договору до 31 грудня 2024 року. Поставка товару: дрібними партіями не рідше 1 разу на тиждень за заявкою замовника (в тому числі надісланої на електронну скриньку Постачальника / месенджери) з 08:00 до 17:00 години. Постачальник забезпечує виконання термінових заявок у вихідні та святкові дні. Місце поставки товарів: заклади освіти Колківської селищної ради Волинської області (Додаток 2 до Договору).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-19-004311-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 70 200.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 22 листопада, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 19 листопада, 11:00 |
Молоко коров'яче, ультрапастеризоване, 2,5-2,6%1404 кілограм Адреса поставки: Україна, Волинська область, Луцький район, заклади освіти Колківської селищної ради Волинської області Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15510000-6, Молоко та вершки Профіль: Молоко коров'яче, ультрапастеризоване, 2,5-2,6% |
|
Вид | ультрапастеризоване |
---|---|
Масова частка жиру | 2.5 - 2.6, % |
Оплата здійснюється за кожним фактом поставки Товару, впродовж 20 (двадцяти) банківських днів з дня поставки партії Товару Замовнику
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ КОЛКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42302409 |
Поштова адреса | 44661, Україна, Волинська область, Луцький р-н., смт. Колки, вул. Шкільна, буд. 3 |
Ім'я |
Сергій Столяр |
Телефон | +380677023959 |
Ел. пошта | stolyar.rcz@gmail.com |