На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
119 840.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Поставка Товару здійснюється на підставі заявки на поставку Товару, що надсилається Постачальнику Покупцем в письмовій формі або у вигляді повідомлення на вказану Постачальником адресу електронної пошти, та мають містити найменування Товару, кількість, ціну, строк поставки та інші важливі для Сторін умови поставки Товару. Постачальник зобов'язаний здійснити поставку не пізніше 3 робочих днів з дня отримання заявки. Приймання-передача товару провадиться уповноваженими представниками Сторін за накладними, у яких повинні бути визначені найменування, одиниця виміру, кількість одиниць Товару. Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем в безготівковому порядку протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання Сторонами документів, згідно з якими відбувається передача Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлені товари, без застосування будь-яких штрафних санкцій до Покупця, здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше 31.12.2024 року.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-19-006074-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 119 840.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 22 листопада, 13:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 19 листопада, 11:46 |
Стент-система коронарна звичайна з лікувальним покриттям7 штука Адреса поставки: 01014, Україна, Київська область, Київ, вул. Верхня, будинок 5 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33140000-3, Медичні матеріали Профіль: Стент-система коронарна звичайна з лікувальним покриттям |
|
Наявність лікувального покриття стенту | Так |
---|---|
Лікувальне покриття стенту | Протизапальна антипроліферативна цитостатична речовина з групи limus |
Матеріал стенту | Кобальт-хромовий сплав, Платина-хромовий сплав, Нержавіюча медична сталь |
Мінімальний діаметр стенту, мм | до 0 |
Максимальний діаметр стенту, мм | від 4 |
Мінімальна довжина стенту, мм | до 0 |
Максимальна довжина стенту, мм | від 36 |
Сумісність з провідниковим катетером, F | від 5 |
Сумісність з провідниковим катетером внутрішнім діаметром, дюйм | від 0.056 |
Товщина балок, дюйм | до 0 |
Профіль входу кінчику балону, дюйм | до 0 |
Номінальний тиск балону, Атм | від 6 |
Номінальний тиск розриву балону, Атм | від 14 |
Кількість рентгеноконтрастних маркерів на системі доставки | від 2 |
Довжина катетера, мм | від 1350 |
Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем в безготівковому порядку протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання Сторонами документів, згідно з якими відбувається передача Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлені товари, без застосування будь-яких штрафних санкцій до Покупця, здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше 31.12.2024 року.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) Державна наукова установа "Центр інноваційних технологій охорони здоров′я" Державного управління справами |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 45633922 |
Поштова адреса | 01014, Україна, Київська область, Київ, вул. Верхня, будинок 5 |
Ім'я |
Винарчук Віра Миколаївна |
Телефон | 380976966091 |
Ел. пошта | verunchik_2409@ukr.net |