На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8400.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-19-006764-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 24 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 28 листопада, 16:13 |
Очікувана вартість закупівлі | 8 400.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 42.00 UAH з ПДВ |
---|
Батон з пшеничного борошна, в упаковці; Хліб з пшеничного, цільнозернового борошна, в упаковці; Хліб з житнього, цільнозернового борошна, в упаковці (за ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби)173.4 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15810000-9, Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 39468592 |
---|---|
Поштова адреса | 14037, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Громадська 41 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Зарва Аліна Миколаївна |
Телефон | +380462653330 |
Ел. пошта | telegin.andrey.chernigiv@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-27 16:16:03
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-28 16:16:03
Опис
Замовник звертається з проханням надати документи: довідку, за підписом уповноваженої особи Учасника, де зазначається найменування, торгова марка товару або виробник, що пропонується та його детальні характеристики; 1.1.Довідка з інформацією щодо виконання Учасником не менше одного аналогічного договору, (що є аналогічними за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК із зазначенням предмету договору, коду ДК 021:2015, найменування замовника, його місцезнаходження, достовірних номерів телефонів замовника за відповідним договором. У складі тендерної пропозиції учасник також надає належним чином завірену копію договору, зазначеного у довідці (з усіма додатками) та підтверджуючі документи його виконання (копію видаткової накладної та/або лист-відгук від контрагента про співпрацю та виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці. Відгук повинен мати посилання на виконаний (завершений) договір, та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документа. Всі копії документів, які подаються, повинні бути завірені належним чином (слова «згідно з оригіналом», посада, ПІБ, дата, підпис, печатка ( у разі використання). Дата на копіях повинна бути не раніше дня подання тендерної пропозиції); відомості про учасника (додаток 5);1.1. Копія Статуту або іншого установчого документу (для юридичних осіб). 1.2. Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників податку на додану вартість або платника єдиного податку. 2.3. Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності) або копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;3.Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 4. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу зборів засновників або його копія, копія наказу про призначення, довіреність або інші документи)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ІВАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41304740 |
Поштова адреса | 15562, Україна, Чернігівська область, село Іванівка, ВУЛИЦЯ ДРУЖБИ, будинок 33-Б |
Ім'я |
Олена Сапон |
Телефон | +380633327565 |
Ел. пошта | saponolena33@gmail.com |