На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-19-009256-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 24 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 листопада, 10:00 |
Дата останніх змін | 29 листопада, 15:15 |
Очікувана вартість закупівлі | 610 840.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 108.40 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з супроводу інформаційно-аналітичного комплексу систем автоматизації підприємств ЖКГ1 послуга Адреса поставки: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Чуднівська, 120 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72261000-2, Послуги з обслуговування програмного забезпечення |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 45841900 |
---|---|
Поштова адреса | 61012, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 39д |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Сергій Ігнатов |
Телефон | +380669954094 |
Ел. пошта | ceo@cybercreation.team |
Час публікації: 2024-11-28 14:37:38
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-29 14:37:38
Опис
В рамках оголошеної закупівлі ДК 021:2015 код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням(Послуги з супроводу інформаційно-аналітичного комплексу систем автоматизації підприємств ЖКГ) під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Автоматизація ЖКГ" виявлено наступні невідповідності: Вимогою п.1 Додатку 3 Тендерної документації (п.1.1.-1.3. Додатку 7) — Учасник у складі пропозиції повинен був надати довідку в довільній формі, яка містить інформацію про виконання Учасником аналогічного договору (з аналогічним предметом закупівлі або за кодом ДК), із зазначенням: - назви установи (підприємства, організації) Замовника/Покупця; - номера та дати його укладання; Копію зазначеного в довідці договору зі всіма додатками до нього. Якщо в договорі є посилання на документи, що є його невід'ємною частиною, надаються копії всіх зазначених документів. Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. У складі пропозиції ТОВ "Автоматизація ЖКГ" надано довідку в довільній формі (файл Додаток 1_1.1_Довідка про виконання аналогічного договору.pdf) в якій вказано інформацію щодо виконання ФОП Ігнатов С.І. аналогічного договору № 521 від 27.06.23 р. та те, що ТОВ "Автоматизація ЖКГ" є правонаступником ФОП Ігнатов С.І. Також у складі пропозиції Учасника надано договір № 521 від 27.06.23 р. (файл Додаток 1_1.2_Договір_№ 521 від 27.06.2023 з Додатками.pdf та Додаток 1_1.2_Договір_№ 521 від 27.06.2023 ТЗ.pdf) та лист-відгук від Замовника про належне виконання цього договору (файл Додаток 1_1.3_Лист-відгук про виконання аналогічного договору .PDF). Враховуючи, що у складі пропозиції вимагалось надати інформацію та документи, які підтверджують виконання Учасником аналогічного договору, а ФОП Ігнатов С.І. не є Учасником закупівлі та Учасником не надано документів, що підтверджують правонаступництво ТОВ "Автоматизація ЖКГ" прав та обов’язків ФОП Ігнатов С.І. - пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації. На підставі вищевикладеного, - Рішення У відповідності до пункту 43 Особливостей вимагаю протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення в електронній системі закупівель даної вимоги усунути невідповідності в інформації та документах тендерної пропозиції учасника ТОВ "Автоматизація ЖКГ" зокрема: 1) Надати довідку в довільній формі, яка містить інформацію про виконання Учасником ТОВ "Автоматизація ЖКГ" аналогічного договору (з аналогічним предметом закупівлі або за кодом ДК), із зазначенням: - назви установи (підприємства, організації) Замовника/Покупця; - номера та дати його укладання, копію зазначеного в довідці договору зі всіма додатками до нього. Якщо в договорі є посилання на документи, що є його невід'ємною частиною, надаються копії всіх зазначених документів та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору або документи, що підтверджують правонаступництво ТОВ "Автоматизація ЖКГ" прав та обов’язків ФОП Ігнатов С.І. У разі не виправлення вищезазначених невідповідностей у встановлений законом строк, пропозиція ТОВ "Автоматизація ЖКГ" буде відхилена.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Житомирводоканал |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03344065 |
Поштова адреса | 10005, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Чуднівська, 120 |
Ім'я |
Олексій Козловський |
Телефон | +380503482003 |
Ел. пошта | logistics@vodokanal.zt.ua |