На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
74 575.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Місце доставки: ОЦ ДСП ЧАЕС, буфет, м. Славутич, вул. Збройних Сил України, 7/1, Вишгородський район, Київська область. Транспорт Постачальника або будь-якого перевізника вантажу (транспортні витрати за рахунок Постачальника). Умови постачання: Товар поставляється партіями впродовж строку: з 01 січня до 31 грудня 2025 року, згідно Заявок Покупця. Товар поставляється один раз в два тижні (до 13:00) згідно з поданою Покупцем Заявкою, яка містить інформацію щодо дати, обсягу та місця постачання товару. Умови оплати: Оплата Покупцем за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника після переходу права власності на товар, відповідно до пункту 5.11 цього Договору, протягом 20 робочих днів. Переможець відбору надає на електронну адресу Замовника nasteka@chnpp.gov.ua заповнений проект договору у частині Специфікації та реквізитів Постачальника.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-19-012566-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 74 575.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 25 листопада, 08:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 19 листопада, 15:08 |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 92212500 кілограм Адреса поставки: 07100, Україна, Київська область, Славутич, Вишгородський район, вулиця Збройних Сил України, будинок 7/1 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля Профіль: Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 |
|
Термін збирання | пізня |
---|---|
Клас | перший |
Відповідність ДСТУ 9221 | Так |
Оплата за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника за фактом поставки, протягом 20 робочих днів. Закупівля продукції здійснюється за кошти від господарської діяльності підприємства.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14310862 |
Поштова адреса | 07100, Україна, Київська область, Славутич, Вишгородський район, вулиця Збройних Сил України, будинок 7/1 |
Ім'я |
Настека Світлана Миколаївна |
Телефон | 0459344290 |
Ел. пошта | nasteka@chnpp.gov.ua |