На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
10 100.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Відповідно до умов Договору та згідно наявної потреби у закупівлі. Поставка – партіями, згідно заявок Замовника. Доставка до адреси замовника в м. Житомир за рахунок постачальника, згідно наявної потреби. Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету .Місцезнаходження - 10008, Житомирська обл., місто Житомир, провулок Михайла Кудрицького, будинок 3. Категорія замовника – пункт 3 частина 1 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі – закупівля товарів здійснюється з використанням електронного каталогу згідно пункту 7 частини 7 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.10 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р (зі змінами).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-19-012390-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 10 100.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 22 листопада, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 19 листопада, 15:10 |
Банани свіжі, ґатунок другий, світло-зелені, від 14 см, діаметр плоду не більше 4 см80 кілограм Адреса поставки: 10008, Україна, Житомирська область, місто Житомир, провулок М.Кудрицького, будинок 3 Строк: до 31.12.2024 15:08 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи Профіль: Апельсини свіжі, діаметр плоду не менше 5 см, вищого сорту |
|
Ґатунок | другий |
---|---|
Колір (на момент реалізації) | світло-зелений |
Розмір плодів | не менше 14 см |
Діаметр плоду | не більше 4 см |
Апельсини свіжі, діаметр плоду не менше 5 см, вищого сорту50 кілограм Адреса поставки: 10008, Україна, Житомирська область, місто Житомир, провулок М.Кудрицького, будинок 3 Строк: до 31.12.2024 15:08 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи Профіль: Апельсини свіжі, діаметр плоду не менше 5 см, вищого сорту |
|
Колір (на момент реалізації) | від світло-помаранчевого до помаранчевого |
---|---|
Діаметр плоду | не менше 5 см |
Відсутність мерзлих та підморожених плодів | Так |
Сорт | вищий |
Характеристики не суперечать ДСТУ ЕЭК ООН FFV-14:2007 | Так |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Тип оплати:
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Житомирський дошкільний навчальний заклад № 39 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22061812 |
Поштова адреса | 10008, Україна, Житомирська область, місто Житомир, провулок М.Кудрицького, будинок 3 |
Ім'я |
Біємська Тетяна Ігорівна ( ) |
Телефон | +380994089381 |
Ел. пошта | btetyana3110@gmail.com |