На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
15 900.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Строк поставки Товару з моменту укладання договору по 31 грудня 2024 року. Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-19-012476-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 15 900.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 22 листопада, 09:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 19 листопада, 15:22 |
Сир твердий 50%, без добавок60 кілограм Адреса поставки: 09119, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Зінича Ігоря, будинок 9 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15540000-5, Сирні продукти Профіль: Сир твердий 50%, без добавок |
|
Масова частка жиру | 50, % |
---|---|
Добавки | без добавок |
Відповідність ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421) | Так |
Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01994586 |
Поштова адреса | 09119, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Зінича Ігоря, будинок 9 |
Ім'я |
Пігулик Марина |
Телефон | 380961264188 |
Ел. пошта | m.pigulik@gmail.com |