На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
47 456.40 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Поставки товару здійснюються 3 рази на тиждень з 8 до 10 години. 1) Поставка здійснюється партіями згідно заявок Замовника за адресами та місцезнаходженням підпорядкованих закладів Замовника, що зазначені в п2.2, п 2.8.Проєкту договору, згідно умов, що визначається у договорі про закупівлю, з дотриманням діючих правил перевезень вантажів, зокрема продуктів харчування, до 31.12.2024р. 2) Учасник включає до вартості ціни за одиницю товару послуги, пов’язані з його постачанням, в тому числі доставку, розвантажувальні роботи за місцем доставки. 3) Кожна партія товарів має бути поставлена в суворій відповідності із вимогами замовника щодо кількості та асортименту, вказаними у заявці на поставку, не пізніше 2 робочих днів з дня отримання відповідної заявки учасником. 4)Розрахунки здійснюються Замовником протягом 30 календарних днів днів після підписання сторонами видаткової накладної та отримання товарно-транспортної накладної на товар, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, можлива відстрочка платежу до 60 днів
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-19-018481-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 47 456.40 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 22 листопада, 08:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 19 листопада, 21:02 |
Сир твердий 50%, без добавок120 кілограм Адреса поставки: 36004, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вулиця Олександра Бідного, 2 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15540000-5, Сирні продукти Профіль: Сир твердий 50%, без добавок |
|
Масова частка жиру | 50, % |
---|---|
Добавки | без добавок |
Відповідність ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421) | Так |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01999684 |
Поштова адреса | 36004, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Олександра Бідного, буд. 2 |
Ім'я |
Татьяна Різун |
Телефон | +380532689069,+380509873050 |
Ел. пошта | dmkl.tender@gmail.com |