На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
19 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Термін постачання - до 06.12.2024 року. Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявки Замовника однією партією впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок.. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-20-000679-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 19 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 25 листопада, 09:01 |
---|---|
Дата останніх змін | 20 листопада, 09:03 |
Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037300 кілограм Адреса поставки: 24249, Україна, Вінницька область, село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль Строк: до 31.12.2024 09:01 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи Профіль: Буряк столовий молодий, з обрізаною зеленню, першого товарного сорту |
|
Товарний сорт | перший |
---|---|
Строк достигання | пізньостигла |
Відповідність ДСТУ 7037 | Так |
Морква молода свіжа, з обрізаною зеленню200 кілограм Адреса поставки: 24249, Україна, Вінницька область, село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль Строк: до 31.12.2024 09:01 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи Профіль: Буряк столовий молодий, з обрізаною зеленню, першого товарного сорту |
|
Вид | з обрізаною зеленню |
---|---|
Діаметр коренеплоду | не менше 1,5 см |
Характеристики не суперечать ДСТУ 286 | Так |
Буряк столовий молодий, з обрізаною зеленню, першого товарного сорту200 кілограм Адреса поставки: 24249, Україна, Вінницька область, село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль Строк: до 31.12.2024 09:01 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи Профіль: Буряк столовий молодий, з обрізаною зеленню, першого товарного сорту |
|
Товарний сорт | перший |
---|---|
Вид | з обрізаною зеленню |
Діаметр коренеплоду | не менше 5 см |
Характеристики не суперечать ДСТУ 7034 | Так |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Термін постачання - до 06.12.2024 року. Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявки Замовника однією партією впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок.. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати:
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Антопільський психоневрологічний інтернат |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03188108 |
Поштова адреса | 24249, Україна, Вінницька область, село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль |
Ім'я |
Марищена Марина Сергіївна ( ) |
Телефон | +380983631865 |
Ел. пошта | internat_an@ukr.net |