На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
600 696.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Керуючись п. 10 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» з останніми змінами та доповненнями (надалі-Особливості). Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 121цих особливостей або розділом «Порядок проведення відкритих торгів» цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 "Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу", з урахуванням положень, або розділом «Порядок проведення відкритих торгів» цих особливостей та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей. Місцезнаходження замовника: вул. Віталія Шума 4, м. Чорноморськ, Одеська обл. Категорія замовника: підприємство зазначене у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII зі змінами та доповненнями.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-20-002772-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 3 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 грудня, 15:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 10:20 |
Постачальник повинен поставити Замовнику Товар, якість якого відповідає чинним стандартам, або які зазначені у нормативній технічній документації виробника, а товар, який є частиною предмета закупівлі має відповідні сертифікати якості (відповідності).
Очікувана вартість закупівлі | 600 696.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 3 003.48 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 9 грудня, 14:11 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Персональний комп’ютер (системний блок, монітор, операційна система, мережевий фільтр живлення, миша, клавіатура)24 штука Адреса поставки: 68004, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4 Строк: до 24.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30213000-5, Персональні комп’ютери |
Оплата Замовником за фактично поставлений Товар, який зазначений в накладній, та відповідає специфікації (п.1.3 Договору) здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів, з моменту надходження бюджетних призначень на рахунок Замовника (у разі відсутності коштів у Замовника, термін сплати може змінюватися).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01982212 |
Поштова адреса | 68004, Україна, Одеська область, місто Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4 |
Ім'я |
Ірина Петренко |
Телефон | +380486846824 |
Ел. пошта | petrenko_pz@ukr.net |