На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Якість товару має відповідати вимогам державних стандартів та/або технічним умовам, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду. Товар повинен відповідати таким вимогам: бути новим та придатним до експлуатації відразу після постачання покупцю; мати технічну документацію (паспорт, інструкцію з монтажу та експлуатації тощо). Строк поставки товару: протягом 3 календарних днів з моменту одержання відповідної заявки Замовника, але не пізніше 06.12.2024 року (включно). Строк поставки товару може бути змінений за згодою Сторін, про що укладається відповідна додаткова угода до цього Договору. Місце поставки (передачі) товару: вул. Володимирська, 2, м. Олевськ, Коростенський район, Житомирська обл., 11001. Розрахунки здійснюються Замовником протягом 7 банківських днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі товару та/або видаткової накладної, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-20-005241-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 216 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 23 листопада, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 20 листопада, 11:24 |
Квадрокоптер DJI Mavic 3 Enterprise (CP.EN.00000411.01)2 штука Адреса поставки: 11001, Україна, Житомирська область, м. Олевськ, вул. Володимирська, 2 Строк: до 06.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34710000-7, Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном Профіль: Квадрокоптер DJI Mavic 3 Enterprise (CP.EN.00000411.01) |
|
Бренд | DJI |
---|---|
Модель | Mavic 3 Enterprise |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Олевська міська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04343470 |
Поштова адреса | 11001, Україна, Житомирська область, м. Олевськ, вул. Володимирська, 2 |
Ім'я |
Олександр Новак |
Телефон | +380953127499 |
Ел. пошта | alexandrnowak9@gmail.com |