На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
88 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 1 до тендерної документації "Технічна специфікація". Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-20-009580-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 26 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 29 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 13:48 |
Очікувана вартість закупівлі | 88 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 440.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 29 листопада, 11:14 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Столик маніпуляційний СМ-32 штука Адреса поставки: 22500, Україна, Вінницька область, м.Липовець, вул. Пирогова, 9 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33192200-4, Медичні столи Код НК 024:2023: 13959, Стіл для хірургічних інструментів |
Столик СП приладовий3 штука Адреса поставки: 22500, Україна, Вінницька область, м.Липовець, вул. Пирогова, 9 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33192200-4, Медичні столи Код НК 024:2023: 13959, Стіл для хірургічних інструментів |
Кушетка КП процедурна3 штука Адреса поставки: 22500, Україна, Вінницька область, м.Липовець, вул. Пирогова, 9 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33192000-2, Меблі медичного призначення Код НК 024:2023: 34852, Стіл/кушетка масажний без електроживлення портативний |
Ширма ШМ-3 трьохсекційна1 штука Адреса поставки: 22500, Україна, Вінницька область, м.Липовець, вул. Пирогова, 9 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33192000-2, Меблі медичного призначення Код НК 024:2023: 13514, Медична ширма |
Крісло-каталка КВК для транспортування пацієнтів1 штука Адреса поставки: 22500, Україна, Вінницька область, м.Липовець, вул. Пирогова, 9 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33192000-2, Меблі медичного призначення Код НК 024:2023: 31162, Каталка з положенням сидячи адаптаційна |
Розрахунки за товар здійснюються на підставі підписаної видаткової накладної, що підтверджує факт поставки партії товару, шляхом безготівкового перерахунку грошових коштів на рахунок Постачальника, протягом 30 календарних днів з дня поставки.Інша інформація щодо закупівлі: категорія замовників - передбачена п.3 ч.1 ст.2 Закону, а саме юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова; Застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%);
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИПОВЕЦЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЛИПОВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37336813 |
Поштова адреса | 22500, Україна, Вінницька область, м.Липовець, вул. Пирогова,9 |
Ім'я |
Оксана Тригуб |
Телефон | +380673781684 |
Ел. пошта | lipov_cpmsd@ukr.net |