На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4700.00 UAH
Замовник
Комунальний заклад Київської обласної ради "Спеціалізований обласний будинок дитини м. Біла Церква"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Строк (термін) поставки (передачі) товарів здійснюється відповідно до заявки Замовника у робочі дні. Доставка виконується узгодженими партіями транспортом Продавця. Замовник не несе відповідальності за затримку фінансування Договору, яка сталася не з його вини. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платіж.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-20-010711-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 25 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 листопада, 15:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 14:37 |
Строк (термін) поставки (передачі) товарів здійснюється відповідно до заявки Замовника у робочі дні. Доставка виконується узгодженими партіями транспортом Продавця.
Очікувана вартість закупівлі | 4 700.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 23.50 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 29 листопада, 15:37 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Документи лота |
|
---|
Суха молочна суміш Nutrilon Premium + 1000гр №16 штука Адреса поставки: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Крижанівського, 6 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15880000-0, Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами |
Замовник не несе відповідальності за затримку фінансування Договору, яка сталася не з його вини. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платіж.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальний заклад Київської обласної ради "Спеціалізований обласний будинок дитини м. Біла Церква" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03066940 |
Поштова адреса | 09100, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Крижанівського, 6 |
Ім'я |
Наталія Михайлюк |
Телефон | +380633049394 |
Ел. пошта | 32esefip@gmail.com |