На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
110 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Категорія Замовника - згідно п.3 ч.1, ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка є підприємством та забезпечує потреби держави або територіальної громади). Пропозиції готуються українською мовою. Закупівля за кошти НСЗУ
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-20-011391-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 25 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 листопада, 18:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 14:44 |
Очікувана вартість закупівлі | 110 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 560.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 29 листопада, 13:08 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Доступ до онлайн-сервісів з правом користування програмною продукцією1 послуга Адреса поставки: 89100, Україна, Закарпатська область, смт Воловець, ВУЛИЦЯ КАРПАТСЬКА , будинок 23 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 48810000-9, Інформаційні системи |
5.6. Замовник здійснює оплату щомісячно у безготівковій формі в національній валюті України, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Оператора, протягом 5 робочих днів з моменту отримання Рахунку та Акта
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ВОЛОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38548802 |
Поштова адреса | 89100, Україна, Закарпатська область, смт Воловець, ВУЛИЦЯ КАРПАТСЬКА , будинок 23 |
Ім'я |
Ірчак Любов Василівна |
Телефон | 380313624939 |
Ел. пошта | VROZ.BUH@GMAIL.COM |