На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3300.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " БЕРДИЧІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Строк поставки товару з моменту підписання договору, згідно заявок Замовника до 31.12.2024 року. Постачання товарів здійснюється на підставі письмових або усних заявок Замовника впродовж 3-х днів з моменту їх отримання. Місце поставки (передачі) товарів здійснюється за адресою: вул. Здоров’я, 1, м. Бердичів, 13300. Поставка товару здійснюється транспортом та за рахунок Постачальника. Приймання Товару за кількістю здійснюється на підставі товаросупровідних документів, а по якості – відповідно до сертифікатів якості, реєстраційних посвідчень, паспортів якості тощо. Факт невиконання та/або неналежного виконання Постачальником своїх зобов’язань за Договором про закупівлю підтверджується документами, зокрема, але не виключно: документами, що свідчать про прострочення поставки товару та/або поставки товару неналежної якості тощо. Відповідний односторонній акт про невиконання (неналежне виконання) Постачальником зобов’язань за Договором про закупівлю складається не менше як трьома представниками Замовника і скріплюється їхніми підписами. Вказаний акт протягом двох робочих днів, починаючи від дати його складання, направляється Замовником Постачальнику.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-20-011858-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 3 300.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 25 листопада, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 20 листопада, 14:57 |
Рулон для стерилізації, 20000 х 10 см, Медичний папір2 штука Адреса поставки: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, вул. Здоров'я,1 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33190000-8, Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Профіль: Рулон для стерилізації, 20000 х 5 см, Медичний папір |
|
Матеріал | Медичний папір |
---|---|
Ширина | 10, см |
Довжина | 20000, см |
Вид пакування | Рулон |
Рулон для стерилізації, 20000 х 5 см, Медичний папір2 штука Адреса поставки: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, вул. Здоров'я,1 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33190000-8, Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Профіль: Рулон для стерилізації, 20000 х 5 см, Медичний папір |
|
Матеріал | Медичний папір |
---|---|
Ширина | 5, см |
Довжина | 20000, см |
Вид пакування | Рулон |
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після поставки Постачальником товару (товарів) протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару, що встановлюється моментом підписання видаткової накладної обома сторонами, та пред’явлення документів. У разі затримки фінансування розрахунки проводяться протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок коштів на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Розрахунки за поставлений товар здійснюються в безготівковому порядку за кошти НСЗУ.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " БЕРДИЧІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01992015 |
Поштова адреса | 13300, Україна, Житомирська область, місто Бердичів, ВУЛИЦЯ ЗДОРОВ'Я, будинок 1 |
Ім'я |
Марія Чепюк |
Телефон | +380987185978 |
Ел. пошта | masha78257@ukr.net |