На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
619 209.73 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-20-012767-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 25 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 2 грудня, 11:39 |
Очікувана вартість закупівлі | 619 209.73 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 192.10 UAH з ПДВ |
---|
Анкерний затискач СО 80 4х16/50 поліамідний (з планкою) або еквівалент2196 одиниця Адреса поставки: 61024, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Гордієнківська, 43 А Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44532000-8, Кріпильні деталі без нарізі |
Анкерний затискач СО 80 2х16/50 поліамідний (з планкою) або еквівалент200 одиниця Адреса поставки: 61024, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Гордієнківська, 43 А Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44532000-8, Кріпильні деталі без нарізі |
Гак універсальний ГУ 16 або еквівалент600 одиниця Адреса поставки: 61024, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Гордієнківська, 43 А Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44532000-8, Кріпильні деталі без нарізі |
Затискач проколюючий (16-95/4-50) або еквівалент1000 одиниця Адреса поставки: 61024, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Гордієнківська, 43 А Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44532000-8, Кріпильні деталі без нарізі |
Затискач проколюючий (16-95/1,5-10) або еквівалент3082 одиниця Адреса поставки: 61024, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Гордієнківська, 43 А Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44532000-8, Кріпильні деталі без нарізі |
Скрепа SS 201 або еквівалент1590 одиниця Адреса поставки: 61024, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Гордієнківська, 43 А Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44532000-8, Кріпильні деталі без нарізі |
Стрічка бандажна SS 201 0,7*19mm 50 або еквівалент1750 метр Адреса поставки: 61024, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Гордієнківська, 43 А Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44532000-8, Кріпильні деталі без нарізі |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 35858132 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Кузьменко Анна |
Телефон | 380675315311 |
Ел. пошта | TERMOFITTD@GMAIL.COM |
Час публікації: 2024-12-02 11:39:55
Кінцевий строк для усунення: 2024-12-03 11:39:55
Опис
На виконання п. 43 Постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, (зі змінами) – Замовником при розгляді тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім АСТОРІКА» (далі – Учасник) було встановлено невідповідність, а саме: Замовником Додатком 2 до тендерної документації було встановлено вимогу - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за ФОРМОЮ 1.1. (не менше одного аналогічного (-их) договору (-ів) який (-і) виконані в повному обсязі. - Для підтвердження інформації зазначеної в довідці про досвід виконання аналогічного договору Учасник має надати: - завірену належним чином копію аналогічного (-их) договорів з усіма додатками до нього; - копії документів, що підтверджують виконання наданого аналогічного договору в повному обсязі; - оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором (за кожним з наданих аналогічних договорів), інформація про який (-які) наведена у ФОРМІ 1.1., про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у листі –відгуку:№ договору, дату укладення, предмет договору, ціни договору, П.І.Б і номер телефону контактної особи замовника/покупця за зазначеним (-ими) договором (-ми) *під аналогічним договором мається на увазі договір предмет якого за кодом ДК 021:2015 за 4-м знаком відповідає предмету закупівлі Замовника. Учасником у складі тендерної пропозиції було надано «Відгук оновлений.pdf» від 06.05.2024 р. № б/н, в якому не зазначено П.І.Б і номер телефону контактної особи замовника/покупця за зазначеним (-ими) договором (-ми). На виправлення зазначеного недоліку, Учасник повинен надати лист – відгук у якому зазначити П.І.Б і номер телефону контактної особи замовника/покупця за зазначеним (-ими) договором (-ми).
Розрахунки за Товар здійснюються шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника на підставі рахунку(ів)* та/або видаткової(их) накладної(их) та/або акта(ів) про прийняття-передачі Товару, наданих Постачальником Покупцеві за цим Договором. Покупець здійснює оплату за Товар впродовж 15 (п’ятнадцять)* робочих днів після фактичного отримання Товару на підставі видаткової(их) накладної(их) / акта(ів) прийняття-передачі Товару, підписаної(их) уповноваженими представниками Сторін.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03360874 |
Поштова адреса | 61024, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 96 |
Ім'я |
Ольга Краніна |
Телефон | +380577041422 |
Ел. пошта | upovnovagena.osoba@gmail.com |