На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
18 240.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Якість ТОВАРУ повинна відповідати встановленим нормативним актами діючого законодавства, державним стандартам ДСТУ, ГОСТ або ТУ та підтверджуватися висновком санітарно-епідеміологічної експертизи (завірені належним чином копії надаються на кожну окрему партію ТОВАРУ при доставці).Постачання здійснюється у відповідності зі встановленими в Україні стандартами або технічними умовами і забезпечує, за умови належного поводження з вантажем, захищеність ТОВАРУ під час транспортування і збереження. На кожну партію ТОВАРУ обов’язково надаються всі супроводжуючі документи (товарно-транспортна накладна або накладна або документ, що засвідчує якість продукції, а саме: декларації виробника чи декларації про відповідність, сертифікат відповідності або інший подібний документ від виробника. Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації ТОВАРУ. Строк для споживання ТОВАРУ (строк придатності) на дату постачання ПОКУПЦЕВІ не може бути меншим ніж 80% від вказаного у документах виробника терміну придатності ТОВАРУ. Хліб з пшеничного борошна вищого ґатунку повинен відповідати Державним стандартам на даний вид продукції, має бути виготовлений із борошна вищого ґатунку. Повинен мати цілу форму без ознак забруднення, пошкоджень (вм’ятин, деформацій). Верхня шкоринка не повинна бути приплюснута або зморщена. Колір золотисто-коричневий. Хліб повинен бути добре пропеченим, не липким і не вологим на дотик, без грудочок, пустот і слідів непроміса, з рівномірною пористістю, еластичним. Відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України обов`язкова. Термін придатності товару 24 годин з моменту його виготовлення. Хліб повинен мати чисту, суху поверхню, пружної консистенції, без сторонніх запахів , без ушкоджень, без стороннього присмаку, без підгорілості. Не мати ознаків плісняви. Товар повинен поставлятися в упаковці, зробленій з матеріалу, безпечного для здоров’я. Без ГМО. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення.Постачання ТОВАРУ здійснюється ПОСТАЧАЛЬНИКОМ щоденно з 07:00 до 08:00 ранку (крім неділі) партіями за адресою ПОКУПЦЯ в залежності від потреби впродовж дії Договору спеціалізованим транспортом ПОСТАЧАЛЬНИКА. Заявка на отримання партії ТОВАРУ проводиться за телефоном ПОСТАЧАЛЬНИКА.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42786748 |
---|---|
Поштова адреса | 62303, Україна, Харківська область, місто Дергачі, вулиця Золочівський шлях, будинок 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олена Павлухіна |
Телефон | +380933547771 |
Ел. пошта | lubotin-hleb@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2334918625 |
---|---|
Поштова адреса | 61107, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ ЧУЙКІВСЬКА, будинок 36 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Ярмак Інна |
Телефон | 380632323549 |
Ел. пошта | jarmak-in@meta.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-20-013104-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 18 240.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 25 листопада, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 26 листопада, 13:57 |
Хліб з пшеничного борошна, в упаковці608 кілограм Адреса поставки: 63202, Україна, Харківська область, смт Нова Водолага, вул. Амосова Миколи, будинок 16 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15810000-9, Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби Профіль: Хліб з пшеничного борошна, в упаковці |
|
Вид | хліб |
---|---|
Вид борошна | пшеничне |
Нарізаний | |
Упаковка | Так |
На підставі видаткової накладної
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОВОДОЛАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02002724 |
Поштова адреса | 63202, Україна, Харківська область, Харківський район, смт Нова Водолага, вул. Амосова Миколи, будинок 16 |
Ім'я |
Тетяна Коротецька |
Телефон | +380955200354 |
Ел. пошта | vodolagacrltendert@ukr.net |