На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
322 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-21-011487-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 26 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 29 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 21 листопада, 14:54 |
Очікувана вартість закупівлі | 322 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 1 610.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 29 листопада, 13:09 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Персональні комп'ютери14 штука Адреса поставки: 25006, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 40 Строк: до 27.12.2024 14:53 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Усі розрахунки за Договором здійснюються у національній валюті України. Замовник оплату Товару здійснює на підставі Видаткової накладної та Актів приймання-передачі шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 5 робочих днів з дати підписання належним чином оформлених Видаткової накладної та Актів приймання-передачі Товару (далі-Акт). Зразок Акта наведено в Додатку 2 до Договору, який є його невід’ємною частиною. Відповідно до вимог частини 2 статті 48 Бюджетного кодексу України Замовник візьме на себе бюджетні зобов’язання щодо товарів, що поставляються відповідно до фактичних надходжень до Спеціально фонду бюджету. Розрахунок за поставлені Товари здійснюється у відповідності до ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки надходжень бюджетних коштів розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати їх отримання.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Строк постачання Товару – протягом 7 календарних днів з дати підписання Договору Сторонами, але не пізніше 27.12.2024 р. Місце постачання Товару за адресою Замовника: вул. Велика Перспективна, 40, м. Кропивницький, Кіровоградська область, 25006. Отримувачами Товару є Кіровоградський окружний адміністративний суд. Датою поставки Товару вважається дата доставки Товару у приміщення постачання та підписання Акта відповідним Отримувачем. Разом з Товаром Постачальник повинен передати Отримувачу документи, які належать до передачі разом з Товаром. До таких документів належать документи, що засвідчують якість Товару (технічний паспорт, гарантійний документ тощо). Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. Право власності на Товар переходить до Замовника після поставки Товару та підписання Замовником відповідного Акта прийому-передачі Товару та накладної. У разі виникнення претензій щодо некомплектності, кількості чи якості поставленого Товару, Постачальник та Отримувач протягом 5 календарних днів зобов’язуються письмово узгодити перелік претензій, виклавши їх у відповідному Дефектному акті. Постачальник, згідно з Дефектним актом, зобов’язаний здійснити поставку непоставленого Товару, замінити Товар неналежної якості протягом 20 календарних днів або повернути вартість Товару неналежної якості.
Тип оплати:
Період: 7 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 35084241 |
Поштова адреса | 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Велика Перспективна 40 |
Ім'я |
Казанчук Дмитро Віталійович ( ) |
Телефон | +380971018888 |
Ел. пошта | kazanchuk-dv@adm.kr.court.gov.ua |