На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 380 422.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Запит (ціни) пропозицій
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: 3.1. Поставка Товару здійснюється партіями, що погоджуються Сторонами, в залежності від фактичної потреби Замовника, на підставі заявок наданих Замовником. 3.2. Товар має бути поставлений не пізніше 3 календарних днів з моменту одержання відповідної заявки від Замовника. 3.3. Приймання-здача Товару за кількістю проводиться відповідно до товаросупровідних документів (накладних), за якістю – відповідно до документу, у якому зазначається якість Товару, також при прийманні Товару за кількістю і якістю Сторони керуються нормами чинного законодавства. 3.4. Датою виконання Постачальником зобов'язань щодо поставки партії Товару у повному обсязі вважається дата надходження Товару у відповідній кількості та якості, що відповідає вимогам Договору, у місце поставки та підписання Сторонами відповідних документів (накладних). 3.5. Зобов'язання Постачальника щодо поставки Товару вважається виконаними у повному обсязі з моменту передачі якісного Товару у власність Замовника. 3.6. Право власності на Товар та ризик випадкового його знищення переходить від Постачальника до Замовника з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної на Товар. 3.7. Постачальник зобов'язаний передати Товар у власність Замовника до 20.12.2024 року (згідно заявок). 3.8. У разі виявлення під час приймання Товару його невідповідності вимогам даного Договору щодо якості, найменування, технічних характеристик тощо, Сторони складають та підписують відповідний Акт, у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, в якому зазначається перелік невідповідностей. При цьому Постачальник зобов'язується власними силами, засобами та за власний рахунок замінити невідповідний Товар на відповідний та поставити його протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту підписання вищезазначеного Акту Сторонами. Якщо фактичний строк поставки Товару з урахуванням строку заміни невідповідного Товару на відповідний перевищує строк, визначений п. 3.2. даного Договору, така поставка вважається простроченою. 3.9. Неякісний Товар та/або Товар, що не відповідає умовам даного Договору, Замовником не приймається і не оплачується.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3131215050 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Україна, 24123, Вінницька обл., Могилів-Подільський р-н, село Борівка, вулиця Богдана хмельницького , будинок 86 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Олександр Омельченко |
Телефон | 380680878403 |
Ел. пошта | omelchenko_2022@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-22-004187-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 2 380 422.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 27 листопада, 08:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 27 листопада, 08:00 |
Деревина дров’яна1190 метр кубічний Адреса поставки: 57361, Україна, Миколаївська область, Снігурівський район, с. Центральне вулиця Суворова, 1 Строк: до 20.12.2024 11:03 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03410000-7, Деревина Профіль: Деревина дров’яна |
|
Група порід | третя, друга, перша |
---|---|
Відповідність стандарту ТУУ-00994207-005 | |
Вид | неколоті, колоті |
Природна вологість | |
Порода деревини | клен гостролистий, ялина європейська, акація, сосна звичайна, вільха чорна, бук, ясен звичайний, дуб червоний, черешня, берест, дуб звичайний, твердолистяні, хвойні, осика, м'яколистяні, береза, липа, граб, в`яз |
Довжина | 0.25 - 4, м |
4.1. Розрахунок Замовника з Постачальником у гривнях шляхом банківського переказу вартості фактично поставленої партії Товару, визначеної по видатковим накладним. 4.2. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом постачання Товару на умовах відстрочки платежу строком 30 робочих днів. Здійснення попередньої оплати не передбачається. У разі затримки бюджетного фінансування Замовник має право оплатити товар Постачальника протягом 7 (семи) робочих днів з дати надходження коштів на фінансування закупівлі на поточний рахунок Замовника. 4.3. Кожна із Сторін цього Договору має право вимагати проведення звірки здійснення поставки Товару і розрахунків за нього, яка оформляється відповідним Актом, що підписується представниками обох Сторін.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
3.1. Поставка Товару здійснюється партіями, що погоджуються Сторонами, в залежності від фактичної потреби Замовника, на підставі заявок наданих Замовником. 3.2. Товар має бути поставлений не пізніше 3 календарних днів з моменту одержання відповідної заявки від Замовника. 3.3. Приймання-здача Товару за кількістю проводиться відповідно до товаросупровідних документів (накладних), за якістю – відповідно до документу, у якому зазначається якість Товару, також при прийманні Товару за кількістю і якістю Сторони керуються нормами чинного законодавства. 3.4. Датою виконання Постачальником зобов'язань щодо поставки партії Товару у повному обсязі вважається дата надходження Товару у відповідній кількості та якості, що відповідає вимогам Договору, у місце поставки та підписання Сторонами відповідних документів (накладних). 3.5. Зобов'язання Постачальника щодо поставки Товару вважається виконаними у повному обсязі з моменту передачі якісного Товару у власність Замовника. 3.6. Право власності на Товар та ризик випадкового його знищення переходить від Постачальника до Замовника з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної на Товар. 3.7. Постачальник зобов'язаний передати Товар у власність Замовника до 20.12.2024 року (згідно заявок). 3.8. У разі виявлення під час приймання Товару його невідповідності вимогам даного Договору щодо якості, найменування, технічних характеристик тощо, Сторони складають та підписують відповідний Акт, у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, в якому зазначається перелік невідповідностей. При цьому Постачальник зобов'язується власними силами, засобами та за власний рахунок замінити невідповідний Товар на відповідний та поставити його протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту підписання вищезазначеного Акту Сторонами. Якщо фактичний строк поставки Товару з урахуванням строку заміни невідповідного Товару на відповідний перевищує строк, визначений п. 3.2. даного Договору
Тип оплати:
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державна установа "Снігурівська виправна колонія (№ 5)" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08594654 |
Поштова адреса | 57361, Україна, Миколаївська область, Снігурівський район, с. Центральне вулиця Суворова, 1 |
Ім'я |
Якушев Сергій Віталійович ( ) |
Телефон | +380508706488 |
Ел. пошта | super_yakushev@ukr.net |