На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
22 050.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Завантаження та доставка Товару/партії Товару здійснюється за рахунок Продавця у кількості та асортименті, відповідно до Специфікації (Додаток 1 до Договору) за адресою: 21050, м. Вінниця вул. Грушевського 27.
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 26 листопада, 08:58
Опис
Враховуючи те, що під час проведення запиту ціни пропозиції щодо закупівлі у замовника виникла відсутність потреба у Нормі № 10
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-22-006587-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 22 050.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 27 листопада, 12:06 |
---|---|
Дата останніх змін | 26 листопада, 09:12 |
Пайки сухі, норма №10, повсякденний набір сухих продуктів43 штука Адреса поставки: 21050, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Грушевського 27 Строк: до 23.12.2024 12:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15890000-3, Продукти харчування та сушені продукти різні Профіль: Пайки сухі, норма №15, добовий польовий набір продуктів |
|
Затверджено | згідно постанови Кабміну №426 |
---|---|
Норма | №10 |
Вид | повсякденний набір сухих продуктів |
Пайки сухі, норма №15, добовий польовий набір продуктів20 штука Адреса поставки: 21050, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Грушевського 27 Строк: до 23.12.2024 12:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15890000-3, Продукти харчування та сушені продукти різні Профіль: Пайки сухі, норма №15, добовий польовий набір продуктів |
|
Затверджено | згідно постанови Кабміну №426 |
---|---|
Норма | №15 |
Вид | добовий польовий набір продуктів |
Покупець здійснює оплату Товару в кількості й асортименті, відповідно Видатковій накладній та Специфікації (Додаток №1 до Договору), в термін 10 (десяти) календарних днів з моменту передачі Товару, в безготівковій формі, у розмірі 100% його вартості, після отримання фінансування та надходження грошових коштів на рахунок Покупця.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Завантаження та доставка Товару/партії Товару здійснюється за рахунок Продавця у кількості та асортименті, відповідно до Специфікації (Додаток 1 до Договору) за адресою: 21050, м. Вінниця вул. Грушевського 27.
Тип оплати:
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Орган державної влади Управління Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України у Вінницькій області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34788190 |
Поштова адреса | Україна, Вінницька область, місто Вінниця |
Ім'я |
Капітанчук Костянтин Володимирович ( ) |
Телефон | +380432508188 |
Ел. пошта | vn@dsszzi.gov.ua |