На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
230 400.00 UAH
50 400.00 UAH
21 600.00 UAH
43 200.00 UAH
14 400.00 UAH
14 400.00 UAH
21 600.00 UAH
21 600.00 UAH
14 400.00 UAH
14 400.00 UAH
14 400.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-22-011534-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 29 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 грудня, 18:00 |
Дата останніх змін | 27 листопада, 14:12 |
Очікувана вартість закупівлі | 50 400.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 252.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 3 грудня, 12:51 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Послуги цілодобового доступу до мережі Інтернет для с-ща Війтівці Хмельницького району Хмельницької області до широкосмугового доступу до Інтернету1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 14:46 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72411000-4, Постачальники Інтернет-послуг |
Умови оплати |
надання послугОплата Послуг за цим Договором здійснюється в національній валюті України в безготівковій формі на підставі підписаних Сторонами актів приймання наданих послуг (далі – Акт), а також наданому рахунку (за необхідності, шляхом перерахування коштів Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця. Датою виконання зобов'язань з оплати за надані послуги є дата перерахування коштів з рахунку Замовника на рахунок Виконавця. Після закінчення надання Послуг, визначених у цьому Договорі, Виконавець не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з моменту закінчення надання таких Послуг складає та направляє Замовнику два примірники Акту, скріплені підписом та печаткою Виконавця; Замовник зобов’язаний протягом 5 (п’яти)робочих днів з моменту отримання Акту розглянути, підписати, скріпити печаткою примірники Акту та направити один примірник Виконавцю, або направити письмову мотивовану відмову від його підписання Тип оплати: Пiсляоплата Період: 5 робочих днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 21 600.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 108.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 3 грудня, 13:05 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Послуги цілодобового доступу до мережі Інтернет для с. Купіль Хмельницького району Хмельницької області до широкосмугового доступу до Інтернету1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 14:46 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72411000-4, Постачальники Інтернет-послуг |
Умови оплати |
надання послугОплата Послуг за цим Договором здійснюється в національній валюті України в безготівковій формі на підставі підписаних Сторонами актів приймання наданих послуг (далі – Акт), а також наданому рахунку (за необхідності, шляхом перерахування коштів Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця. Датою виконання зобов'язань з оплати за надані послуги є дата перерахування коштів з рахунку Замовника на рахунок Виконавця. Після закінчення надання Послуг, визначених у цьому Договорі, Виконавець не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з моменту закінчення надання таких Послуг складає та направляє Замовнику два примірники Акту, скріплені підписом та печаткою Виконавця; Замовник зобов’язаний протягом 5 (п’яти)робочих днів з моменту отримання Акту розглянути, підписати, скріпити печаткою примірники Акту та направити один примірник Виконавцю, або направити письмову мотивовану відмову від його підписання Тип оплати: Пiсляоплата Період: 5 робочих днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 43 200.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 216.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 3 грудня, 13:30 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Послуги цілодобового доступу до мережі Інтернет для с. Писарівка Хмельницького району Хмельницької області до широкосмугового доступу до Інтернету1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 14:46 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72411000-4, Постачальники Інтернет-послуг |
Умови оплати |
надання послугОплата Послуг за цим Договором здійснюється в національній валюті України в безготівковій формі на підставі підписаних Сторонами актів приймання наданих послуг (далі – Акт), а також наданому рахунку (за необхідності, шляхом перерахування коштів Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця. Датою виконання зобов'язань з оплати за надані послуги є дата перерахування коштів з рахунку Замовника на рахунок Виконавця. Після закінчення надання Послуг, визначених у цьому Договорі, Виконавець не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з моменту закінчення надання таких Послуг складає та направляє Замовнику два примірники Акту, скріплені підписом та печаткою Виконавця; Замовник зобов’язаний протягом 5 (п’яти)робочих днів з моменту отримання Акту розглянути, підписати, скріпити печаткою примірники Акту та направити один примірник Виконавцю, або направити письмову мотивовану відмову від його підписання Тип оплати: Пiсляоплата Період: 5 робочих днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 14 400.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 72.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 3 грудня, 14:03 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Послуги цілодобового доступу до мережі Інтернет для с. Зелена Хмельницького району Хмельницької області до широкосмугового доступу до Інтернету1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 14:46 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72411000-4, Постачальники Інтернет-послуг |
Умови оплати |
надання послугОплата Послуг за цим Договором здійснюється в національній валюті України в безготівковій формі на підставі підписаних Сторонами актів приймання наданих послуг (далі – Акт), а також наданому рахунку (за необхідності, шляхом перерахування коштів Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця. Датою виконання зобов'язань з оплати за надані послуги є дата перерахування коштів з рахунку Замовника на рахунок Виконавця. Після закінчення надання Послуг, визначених у цьому Договорі, Виконавець не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з моменту закінчення надання таких Послуг складає та направляє Замовнику два примірники Акту, скріплені підписом та печаткою Виконавця; Замовник зобов’язаний протягом 5 (п’яти)робочих днів з моменту отримання Акту розглянути, підписати, скріпити печаткою примірники Акту та направити один примірник Виконавцю, або направити письмову мотивовану відмову від його підписання Тип оплати: Пiсляоплата Період: 5 робочих днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 14 400.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 72.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 3 грудня, 14:58 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Послуги цілодобового доступу до мережі Інтернет для с. Криштопівка Хмельницького району Хмельницької області до широкосмугового доступу до Інтернету1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 14:46 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72411000-4, Постачальники Інтернет-послуг |
Умови оплати |
надання послугОплата Послуг за цим Договором здійснюється в національній валюті України в безготівковій формі на підставі підписаних Сторонами актів приймання наданих послуг (далі – Акт), а також наданому рахунку (за необхідності, шляхом перерахування коштів Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця. Датою виконання зобов'язань з оплати за надані послуги є дата перерахування коштів з рахунку Замовника на рахунок Виконавця. Після закінчення надання Послуг, визначених у цьому Договорі, Виконавець не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з моменту закінчення надання таких Послуг складає та направляє Замовнику два примірники Акту, скріплені підписом та печаткою Виконавця; Замовник зобов’язаний протягом 5 (п’яти)робочих днів з моменту отримання Акту розглянути, підписати, скріпити печаткою примірники Акту та направити один примірник Виконавцю, або направити письмову мотивовану відмову від його підписання Тип оплати: Пiсляоплата Період: 5 робочих днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 21 600.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 108.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 3 грудня, 15:22 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Послуги цілодобового доступу до мережі Інтернет для с. Сарнів Хмельницького району Хмельницької області до широкосмугового доступу до Інтернету1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 14:46 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72411000-4, Постачальники Інтернет-послуг |
Умови оплати |
надання послугОплата Послуг за цим Договором здійснюється в національній валюті України в безготівковій формі на підставі підписаних Сторонами актів приймання наданих послуг (далі – Акт), а також наданому рахунку (за необхідності, шляхом перерахування коштів Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця. Датою виконання зобов'язань з оплати за надані послуги є дата перерахування коштів з рахунку Замовника на рахунок Виконавця. Після закінчення надання Послуг, визначених у цьому Договорі, Виконавець не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з моменту закінчення надання таких Послуг складає та направляє Замовнику два примірники Акту, скріплені підписом та печаткою Виконавця; Замовник зобов’язаний протягом 5 (п’яти)робочих днів з моменту отримання Акту розглянути, підписати, скріпити печаткою примірники Акту та направити один примірник Виконавцю, або направити письмову мотивовану відмову від його підписання Тип оплати: Пiсляоплата Період: 5 робочих днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 21 600.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 108.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 3 грудня, 15:58 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Послуги цілодобового доступу до мережі Інтернет для с. Завалійки Хмельницького району Хмельницької області до широкосмугового доступу до Інтернету1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 14:46 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72411000-4, Постачальники Інтернет-послуг |
Умови оплати |
надання послугОплата Послуг за цим Договором здійснюється в національній валюті України в безготівковій формі на підставі підписаних Сторонами актів приймання наданих послуг (далі – Акт), а також наданому рахунку (за необхідності, шляхом перерахування коштів Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця. Датою виконання зобов'язань з оплати за надані послуги є дата перерахування коштів з рахунку Замовника на рахунок Виконавця. Після закінчення надання Послуг, визначених у цьому Договорі, Виконавець не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з моменту закінчення надання таких Послуг складає та направляє Замовнику два примірники Акту, скріплені підписом та печаткою Виконавця; Замовник зобов’язаний протягом 5 (п’яти)робочих днів з моменту отримання Акту розглянути, підписати, скріпити печаткою примірники Акту та направити один примірник Виконавцю, або направити письмову мотивовану відмову від його підписання Тип оплати: Пiсляоплата Період: 5 робочих днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 14 400.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 72.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 3 грудня, 11:15 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Послуги цілодобового доступу до мережі Інтернет для с. Кривачинці Хмельницького району Хмельницької області до широкосмугового доступу до Інтернету1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 14:46 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72411000-4, Постачальники Інтернет-послуг |
Умови оплати |
надання послугОплата Послуг за цим Договором здійснюється в національній валюті України в безготівковій формі на підставі підписаних Сторонами актів приймання наданих послуг (далі – Акт), а також наданому рахунку (за необхідності, шляхом перерахування коштів Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця. Датою виконання зобов'язань з оплати за надані послуги є дата перерахування коштів з рахунку Замовника на рахунок Виконавця. Після закінчення надання Послуг, визначених у цьому Договорі, Виконавець не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з моменту закінчення надання таких Послуг складає та направляє Замовнику два примірники Акту, скріплені підписом та печаткою Виконавця; Замовник зобов’язаний протягом 5 (п’яти)робочих днів з моменту отримання Акту розглянути, підписати, скріпити печаткою примірники Акту та направити один примірник Виконавцю, або направити письмову мотивовану відмову від його підписання Тип оплати: Пiсляоплата Період: 5 робочих днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 14 400.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 72.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 3 грудня, 11:50 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Послуги цілодобового доступу до мережі Інтернет для с. Порохня Хмельницького району Хмельницької області до широкосмугового доступу до Інтернету1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 14:46 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72411000-4, Постачальники Інтернет-послуг |
Умови оплати |
надання послугОплата Послуг за цим Договором здійснюється в національній валюті України в безготівковій формі на підставі підписаних Сторонами актів приймання наданих послуг (далі – Акт), а також наданому рахунку (за необхідності, шляхом перерахування коштів Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця. Датою виконання зобов'язань з оплати за надані послуги є дата перерахування коштів з рахунку Замовника на рахунок Виконавця. Після закінчення надання Послуг, визначених у цьому Договорі, Виконавець не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з моменту закінчення надання таких Послуг складає та направляє Замовнику два примірники Акту, скріплені підписом та печаткою Виконавця; Замовник зобов’язаний протягом 5 (п’яти)робочих днів з моменту отримання Акту розглянути, підписати, скріпити печаткою примірники Акту та направити один примірник Виконавцю, або направити письмову мотивовану відмову від його підписання Тип оплати: Пiсляоплата Період: 5 робочих днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 14 400.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 72.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 3 грудня, 12:17 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Послуги цілодобового доступу до мережі Інтернет для с. Бронівка Хмельницького району Хмельницької області до широкосмугового доступу до Інтернету1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 14:46 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72411000-4, Постачальники Інтернет-послуг |
Умови оплати |
надання послугОплата Послуг за цим Договором здійснюється в національній валюті України в безготівковій формі на підставі підписаних Сторонами актів приймання наданих послуг (далі – Акт), а також наданому рахунку (за необхідності, шляхом перерахування коштів Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця. Датою виконання зобов'язань з оплати за надані послуги є дата перерахування коштів з рахунку Замовника на рахунок Виконавця. Після закінчення надання Послуг, визначених у цьому Договорі, Виконавець не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з моменту закінчення надання таких Послуг складає та направляє Замовнику два примірники Акту, скріплені підписом та печаткою Виконавця; Замовник зобов’язаний протягом 5 (п’яти)робочих днів з моменту отримання Акту розглянути, підписати, скріпити печаткою примірники Акту та направити один примірник Виконавцю, або направити письмову мотивовану відмову від його підписання Тип оплати: Пiсляоплата Період: 5 робочих днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Назва організації | Війтовецька селищна рада Хмельницького району Хмельницької області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04403433 |
Поштова адреса | 31256, Україна, Хмельницька область, Війтівці, вул. Героїв України, буд. 4 |
Ім'я |
Шумеляк Віталій Анатолійович ( ) |
Телефон | +380384595262 |
Ел. пошта | 04403433@mail.gov.ua |