На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-22-013113-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Планування закупівлі | UA-P-2024-11-22-016024-a |
Перейти до плану закупівлі |
Період уточнень | до 27 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 22 листопада, 15:21 |
Очікувана вартість закупівлі | 135 556.05 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 677.79 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 2 грудня, 14:03 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Набір кондитерських виробів, 1000 гр.420 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15840000-8, Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби |
Набір кондитерських виробів, 2000 гр.49 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15840000-8, Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби |
Розрахунок за Товар, вказаний в пункті 1.1 цього Договору, здійснюється відповідно до частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів, за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за Товар, вказаний в пункті 1.1 цього Договору, здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного призначення на фінансування оплати Товару на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ГЛЕВАХІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04359146 |
Поштова адреса | 08631, Україна, Київська область, Фастівський р-н, селище міського типу Глеваха, вул.Вокзальна, будинок 26 |
Ім'я |
Биховченко Іван Іванович |
Телефон | 0666887436 |
Ел. пошта | tenderglevaha@gmail.com |