На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
48 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: З особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.22 (зі змінами).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-22-000936-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 листопада, 15:00 |
Дата останніх змін | 22 листопада, 09:12 |
Очікувана вартість закупівлі | 48 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 240.00 UAH без ПДВ |
Початок аукціону | 2 грудня, 11:42 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Послуги з технічного обслуговування апарату штучної вентиляції легень Monnal T60, серійний номер №125671 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50420000-5, Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання |
Послуги з технічного обслуговування апарату штучної вентиляції легень Monnal T60, серійний номер №126011 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50420000-5, Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання |
Послуги з технічного обслуговування апарату штучної вентиляції легень Monnal T60, серійний номер №125981 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50420000-5, Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання |
Оплата за надані Виконавцем Послуги здійснюється Замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, на підставі підписаного Сторонами Акту та на підставі виставленого Виконавцем рахунку-фактури: - на 21 (двадцять перший) календарний день за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати та оформленої згідно з вимогами законодавства України оформленої відповідно до вимог законодавства України. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу: cozpom@uz.gov.ua повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. (Умова зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України); - на 21 (двадцять перший) календарний день з дня підписання Акту Сторонами, який підтверджує факт надання Послуг. (Умова зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ′Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081352 |
Поштова адреса | 03049, Україна, Київська область, Київ, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 9 |
Ім'я |
Іванчук Євген Володимирович |
Телефон | 380444069178 |
Ел. пошта | ivanchuk.e@uz.gov.ua |