На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
10 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DAP/DDP відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Місце поставки ТОВАРУ: м. Львів (згідно рознарядок ПОКУПЦЯ). Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акту прийому-передачі товару або видаткової накладної.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-22-001474-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 10 500.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 27 листопада, 08:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 22 листопада, 09:35 |
Маслини чорні, розмір середній, без кісточки10 кілограм Адреса поставки: Україна, Львівська область, Львів Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15330000-0, Оброблені фрукти та овочі Профіль: Огірки консервовані, першого сорту, маринад з оцтом |
|
Вид | маслини |
---|---|
Тип | чорні |
Наявність кісточки | |
Розмір | середні |
Огірки консервовані, першого сорту, маринад з оцтом90 кілограм Адреса поставки: Україна, Львівська область, Львів Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15330000-0, Оброблені фрукти та овочі Профіль: Огірки консервовані, першого сорту, маринад з оцтом |
|
Сорт | перший |
---|---|
Заливка | маринад з оцтом |
Порядок здійснення оплати здійснюється відповідно до розділу 7 проєкту Договору, який розміщено на вебпорталі Уповноваженого органу.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Умови та строки поставки продукції здійснюється відповідно до розділу 4 проєкту Договору, який розміщено на вебпорталі Уповноваженого органу.
Тип оплати:
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081195 |
Поштова адреса | 79007, Україна, Львівська область, Львів, вул. Гоголя, буд. 1 |
Ім'я |
Терендій Соломія Володимирівна |
Телефон | 380322261980 |
Ел. пошта | elzakup.nh@railway.lviv.ua |