На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Покупцем на підставі належним чином оформлених рахунків-фактур та видаткових накладних Продавця впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається рахунок-фактура та видаткова накладна Продавця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється впродовж 10 календарних днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Продавець здійснює поставку та передачу Товару Покупцю на умовах DDP (відповідно до офіційних правил тлумачення торговельних термінів Міжнародної Торгової Палати Інкотермс у редакції 2010 р.) за кінцевим місцем призначення, що знаходиться за адресою: Ковельський район – Волинська область (конкретна адреса буде вказана при підписанні договору). Поставка Товару здійснюється за рахунок та автотранспортом Продавця. Строк поставки товару за заявками Покупця до 25 грудня 2024 року. Передача товару Продавцем проводиться протягом двох діб з моменту отримання заявки Покупця в телефонному чи у будь-якому вигляді. З кожною партією товару Продавець зобов’язаний надавати товаросупровідну документацію в порядку, що передбачено вимогами чинного законодавства України. Відвантаження товару за цим договором проводиться Продавцем у тарі та упаковці, передбаченій ДСТУ, ТУУ для даної продукції. Тара і упаковка товару під час перевезення і зберігання має гарантувати її цілісність і схоронність.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-23-000429-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 92 180.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 27 листопада, 13:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 23 листопада, 12:06 |
Кетчуп2000 кілограм Адреса поставки: Україна, Волинська область Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15870000-7, Заправки та приправи Профіль: Кетчуп |
|
Вид | кетчуп |
---|---|
Гострий |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2382 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321883 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Виноградський Олександр Вікторович |
Телефон | 380660873889 |
Ел. пошта | 11zakypku@gmail.com |