На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Період уточнень
Опис закупівлі: Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану». Всі витрати щодо постачання товару мають бути включені у вартість товару згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Отримання товару на складі замовника на території України. Витрати щодо документообігу між сторонами несе Постачальник. ПДВ 0%, згідно постанови КМУ №178, від 2.03.2022 року.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-23-000906-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 28 листопада, 08:41 |
---|---|
Подача пропозицій | до 3 грудня, 09:41 |
Дата останніх змін | 23 листопада, 17:59 |
Технічні вимоги до предмету закупівлі • Стан: нові; • Сезонність: всесезонні; • Ширина профілю: 24 дюйми; • Діаметр: R21; • Індекс навантаження (LI2): 176-178 та вище. Поставка до 18.12.2024.
Очікувана вартість закупівлі | 1 750 152.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 8 750.76 UAH з ПДВ |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Шини вантажні: 24/R2124 штука Адреса поставки: Україна Строк: до 18.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34350000-5, Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності |
Поставка товару до 18.12.2024 року.
Тип оплати:
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника згідно з рахунком-фактурою після фактичного отримання товару Замовником та підписання Сторонами видаткової накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина А4699 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26632849 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Ігор Давидян |
Телефон | +380634428080 |
Ел. пошта | purch_a4699@post.mil.gov.ua |