На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
100 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: 1. Порода деревини яка допускається: береза, дуб, граб, ясен, клен. 2. Розмір деревини: – довжина – 1 м (допускається ± 0,1 м); – товщина – від 15-30 см. – вологість не більше 30%. 3. Деревина повинна бути з вирубки відповідної деревини не раніше 2023 року. 4. Деревина повинна відповідати ТУУ-00994207-005:2018 та іншим державним стандартам за наступними показниками: – не допускається зовнішня трухлява гниль; – обдир кори допускається; – висота залишившихся сучків не повинна перевищувати 30 мм. 5. Вимоги до поставки (доставки): – товар постачається власними силами Учасника (власним транспортом) або з залученням третіх осіб – Перевізника. Всі зобов’язання по укладанню транспортних договорів з перевізниками (відправниками), по найму транспортних засобів, тощо, покладено виключно на Учасника; – поставка товару здійснюється визначається у договорі про закупівлю, з дотриманням діючих правил перевезень вантажів; – приймання товару, в обов’язковому порядку, здійснюється в присутності представника Замовника; – товар передається Замовнику згідно з встановленими нормами перевезення та відвантаження у тарі і упаковці, яка забезпечує її збереження під час транспортування, вантажно-розвантажувальних робіт та зберігання Замовником. 6. Учасник визначає ціни на товар, який він пропонує надати з урахуванням усіх своїх витрат: податків, зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Не врахована Виконавцем вартість окремих супутніх послуг, необхідних для поставки товару, що є предметом закупівлі, не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні пропозиції, визначеній Виконавцем. Ціни на товар, який є предметом закупівлі, не можуть бути змінені протягом строку дії договору. У разі зміни ціни на товар Виконавець надає лист з поясненням та відповідні висновки аналізу ринку та цін в регіоні, надані компетентними державними органами. Ціна на товар встановлюються в національній валюті України - гривні. 7. Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, Учасник у складі пропозиції повинен надати: – Детальний опис якісних і технічних характеристик предмету закупівлі, його екологічної чистоти та походження, у вигляді довідки довільної форми. – Скан-копію оригіналу чи нотаріальної копії підтверджуючого(их) документу(ів), щодо законності походження деревини на всю кількість поставки товару заявленої в предметі закупівлі: лісорубний квиток (якщо учасник є постійним лісокористувачем). Учасник повинен одночасно з товаром передати Замовнику його приналежності та документи (рахунок, видаткову накладну, підписаний договір та інш.).
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 25 листопада, 17:01
Опис
Відсутність подальшої потреби щодо вимог до предмету закупівлі
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-25-001772-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 100 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 29 листопада, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 25 листопада, 17:01 |
Деревина дров’яна, 1 групи, неколоті, ТУУ-00994207-00580 метр кубічний Адреса поставки: 41600, Україна, Сумська область, м. Конотоп, вул. Батуринська, буд. 2 Строк: до 06.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03410000-7, Деревина Профіль: Деревина дров’яна, 1 групи, неколоті, ТУУ-00994207-005 |
|
Група порід | перша |
---|---|
Відповідність стандарту ТУУ-00994207-005 | Так |
Вид | неколоті |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "КОНОТОПСЬКА ВИПРАВНА КОЛОНІЯ (№ 130)" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08565109 |
Поштова адреса | 41600, Україна, Сумська область, м. Конотоп, вул. Батуринська, буд. 2 |
Ім'я |
Аліна Вікторівна Маняк |
Телефон | +380544763845 |
Ел. пошта | ug.kvk130@gmail.com |