На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 350 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-25-018395-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 30 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 3 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 25 листопада, 18:09 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 350 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 13 500.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 3 грудня, 12:20 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Стіл офісний29 штука Адреса поставки: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, відповідно до умов договору Строк: до 31.12.2024 18:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стіл керівника1 штука Адреса поставки: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, відповідно до умов договору Строк: до 31.12.2024 18:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Столик для клієнта1 штука Адреса поставки: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, відповідно до умов договору Строк: до 31.12.2024 18:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стіл для комп’ютера3 штука Адреса поставки: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, відповідно до умов договору Строк: до 31.12.2024 18:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Тумба мобільна до столу 3 шухляди17 штука Адреса поставки: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, відповідно до умов договору Строк: до 31.12.2024 18:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Тумба до столу 3 шухляди15 штука Адреса поставки: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, відповідно до умов договору Строк: до 31.12.2024 18:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Рецепція (1700*800*1150H)2 штука Адреса поставки: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, відповідно до умов договору Строк: до 31.12.2024 18:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Рецепція (1800*700*1150H)1 штука Адреса поставки: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, відповідно до умов договору Строк: до 31.12.2024 18:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Рецепція (1900*800*1150H)1 штука Адреса поставки: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, відповідно до умов договору Строк: до 31.12.2024 18:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Тумба помічник1 штука Адреса поставки: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, відповідно до умов договору Строк: до 31.12.2024 18:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Перегородка скляна тонована між столами21 штука Адреса поставки: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, відповідно до умов договору Строк: до 31.12.2024 18:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Бар’єр захисний (оргскло не менше 3 мм) для столів розміром 1000 мм*600 мм30 штука Адреса поставки: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, відповідно до умов договору Строк: до 31.12.2024 18:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Бар’єр захисний (оргскло не менше 3 мм) для рецепції, 700 мм*500 мм4 штука Адреса поставки: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, відповідно до умов договору Строк: до 31.12.2024 18:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Бар’єр захисний (оргскло не менше 3 мм) для рецепції 800 мм*500 мм4 штука Адреса поставки: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, відповідно до умов договору Строк: до 31.12.2024 18:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Система для позначення столу і порядку черги29 штука Адреса поставки: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, відповідно до умов договору Строк: до 31.12.2024 18:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Крісло для менеджера з механізмом постійного качання, можливістю регулювання нахилу сидіння35 штука Адреса поставки: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, відповідно до умов договору Строк: до 31.12.2024 18:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Крісло керівника1 штука Адреса поставки: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, відповідно до умов договору Строк: до 31.12.2024 18:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стілець для відвідувача105 штука Адреса поставки: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, відповідно до умов договору Строк: до 31.12.2024 18:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Диван у зону очікування30 штука Адреса поставки: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, відповідно до умов договору Строк: до 31.12.2024 18:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Оплата Товару здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту поставки Товару в повному обсязі та підписання видаткової накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42098368 |
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16 |
Ім'я |
Кривенко Олександр Анатолійович ( ) |
Телефон | +380444863017 |
Ел. пошта | a0964997342@gmail.com |