На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 700 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Поставка Товару повинна супроводжуватися наступними документами: сертифікат відповідності, акт огляду транспортного засобу, сервісна книжка, експлуатаційна документація, розрахунковий документ, який засвідчує факт купівлі, акт приймання-передачі транспортного засобу. Продавець у сервісній книжці обов'язково зазначає найменування Товару, дані про ціну, умови і правила придбання, дату проведення передпродажної підготовки, інформацію про строк, протягом якого здійснюється сервісне обслуговування, перелік сервісних центрів та їх адреси, прізвище, ім'я, по батькові та підпис відповідальної особи. Продавець одночасно з передачею товару надає Покупцю підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості такого товару, що оприлюднюється Покупцем в електронній системі закупівель разом із звітом про виконання договору про закупівлю.
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-25-019462-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 3 700 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 28 листопада, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 28 листопада, 00:00 |
Шкільний автобус, що відповідає вимогам ДСТУ 7013 (з одним місцем для школярів з обмеженою здатністю до пересування)1 штука Адреса поставки: 28600, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький р-н, селище міського типу Устинівка, вул.Ювілейна, будинок 6 Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34120000-4, Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб Профіль: Шкільний автобус, що відповідає вимогам ДСТУ 7013 (з одним місцем для школярів з обмеженою здатністю до пересування) |
|
Повна відповідність вимогам ДСТУ 7013:2009 | Так |
---|---|
Кількість місць для сидіння школярів з обмеженою здатністю до пересування | від 1 |
Кількість місць для сидіння супроводжуючих осіб та членів екіпажу | від 2 |
Вид палива | дизель |
Тип коробки передач | механічна |
Максимальна (обмежена) швидкість, км/год | до 0 |
Колір кузова | жовтий |
Рік виготовлення | від 2023 |
Гарантія | 2 роки або 100 000 км |
Cтупінь локалізації виробництва | від 20, % |
Кількість місць для сидіння школярів (включно з місцями для сидіння школярів з обмеженою здатністю до пересування) | від 23 |
Робоче місце водія обладнане звуковою сигналізацією «ПРОШУ ЗУПИНИТИСЬ» | Так |
Екологічний клас «EURO» | від 5 |
Написи на боках «ШКІЛЬНИЙ АВТОБУС» | Так |
Здійснення оплати за переданий Покупцю Товар відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами акту приймання-передачі Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Покупець не несе відповідальності за порушення строку оплати поставленого Товару, що передбачений Договором (незалежно від тривалості затримки щодо оплати прийнятого Покупцем Товару), якщо таке порушення сталось не з вини Покупця (зокрема у зв’язку із затримкою та/або скороченням фінансування видатків Покупця, зміни черговості здійснення платежів органами Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка, що встановлюється чинним законодавством України, затримки оплати фінансового зобов’язання органом Казначейства, що зумовлено ресурсною забезпеченістю єдиного казначейського рахунка тощо), при цьому Покупець зобов’язаний у порядку та в строки, передбачені Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, вжити заходів щодо реєстрації відповідного фінансового зобов’язання в органі Казначейства, що здійснює казначейське обслуговування Покупця.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УСТИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43954244 |
Поштова адреса | 28600, Україна, Кіровоградська область, селище міського типу Устинівка, вул.Ювілейна, будинок 6 |
Ім'я |
Кам'яна Ірина Олександрівна |
Телефон | 380982275707 |
Ел. пошта | viddil_osms_ustynivska@ukr.net |